Donnerstag, März 20, 2008

Dua Etkinligi ve Sobeeee

Sevgili Ayse ablahttp://anneminkiziyim.blogspot.com/ bir dua etkinligi baslatmis.Bende seve seve katiliyorum. Sayfaya eklemis oldugum bu dua, tüm hastalarimiz icin olsun,hepimizin ailesi,akrabasi arkadaslari veya komsusu icin. Hasta veya hastalarimiz icin insal. bu dua sifa olur.Allah herkese sifa versin ve herkezi caresiz hastaliklardan korusun. Internette buldugum bu duayi sizlerle paylasmak istedim.

Hasta ziyaretlerinde Resûl-i Ekrem (s.a.v) Efendimiz'in okuduğu duaları hadis kitapları kaydetmiştir. Buna göre şu dualar Peygamberimiz'in hastalara okuduğu dualardır: "Es'elü'llâhe'l-azîm. Rabbe'l-arşi'l-azîm en yeşfiyeke." "Arş-ı Azimin Rabbi olan Allahü Azîmüşşan'dan sana şifalar ihsan etmesini dilerim." Aile fertlerinin birinin hastalanması halinde Efendimiz mübarek elini hastanın alnına koyar, şöyle duâ ettiği olurdu: "Allahümme Rabbenâ. Ezhibi'l-be'se, işfi, ente'ş-şâfi. Lâ şifâen illâ şifâüke, şifâen lâ yuğâdiru sekamen." "Allah'ım, sen bütün insanların Rabbisin. Bu hastanın ızdırabını gider. Şifa ver. Şifayı veren sensin. Senden başka şifa yaratan yoktur. Ancak senin şifan vardır. Bu kuluna da hastalıktan eser bırakmayacak şekilde şifalar ihsan eyle."

VE SOBEEE

Sevgili arkadasim Fulya http://anteplezzetleri.blogspot.com/ beni sobelemis. Bende Fulyacimi sobesini seve seve kabul ettim. Ayrica benide düsünüp sobeledigi icin kendisine cok tesekür ediyorum güzel arkadasim benim:)) Simdi bu sobe bana simdiye kadar tüm sobelerden zor geldi. Sobenin konusu cokca ziyaret ettigim bloglari zoruyor. Yani söyle diyeyim,ben dikkatimi ceken her bloga söyle bir ugrarim,ama elbette ugramadan olmaz dedigim bloglar var,onlarinda zaten linkleri sayfamda.Bunlarinda arasinda elbette yine illllede ziyaret etmem gerektigini hissetigim arkadaslari alfabetik olarak yaziyorum.Ama ben tüm blogcu arkadaslarimi seviyorum.Yazmak istediklarimi bir yazmaya kalksam liste uzarda uzar,ama isimlerini yinede en son sirayla söylicem. Iyi ki varsiniz:)

Akdeniz Aksamlari: Ozay ablacimin sayfasina mutlaka ugruyorum.Ozay ablacigimi ablam olarak kabul ettim:)Kendiside beni kardesi herhalde galbia sanirsam:)))Hülyanin elinden alcam sevkatli sempatik ablasini.Tariflerinin takipcisiyim,severekte ziyaret ediyorum.Ozay ablam iyiki varsin

Annemin Kiziyim: Ayse ablanin tariflerini cogu zaman uygulamisimdir vede sonuctan cok menmun kaliyorum.Azimli vede yenilige acik bir ablamiz. Ayse ablayi ben dobraliginida cok seviyorum:))Ayse ablacim iyiki varsin.

Benim Tariflerim: Hülyacim civil civil bir arkadasim,neseli ve hos sohbettir.Bu nesesini sayfasinada masallah cok güzel yansitmis.Civil civil sayfasi var,yok yok sayfada,vatandaaas sec sec oku:))))),helede kurabiyeleri mmmm.Hülyacigimin bir cok blogu var.Felegim sasiyor hangisine ugricam diye:))))Canim iyi ki varsin;)

Damak Tadi: Gülüm benim ,beni taa ilk zamanlardan beri hic yalniz birakmadi sag olsun,o güzel sicacik yorumlariya kendini cok sevdirdi,bir bag olusturdu güzel gönlüyle:)Pastalari ise malum arkadaslar anlatmaya ne hacet,hepsi süper.Artik hangisini yapim diye kafam karsiyor.Cok severek ziyaret ediyorum,yorumlarinida sevinerek okuyorum.Gülüm benim iyiki varsin:)

Elda`nin Annesi: Kevsercimi de cok severim,güzel sohbetleri güzel yorumuyla blogumu güzellik katiyor.Tariflerini cok seviyorum.Genelde tek tarif olarak degilde menü olarak sunmasi cok hosuma gidiyor.
Hamart Keverim iyiki sende varsin:)

Emine`nin Emekleri: Emosum henüz yeni sayilir ama ilk günden beri hep güzel vede özel tarifler sunmustur. Genelde kendi yöresine has tariflerle lezzetli tariflerini bizimle paylasiyor.Emos cok tatli bir arkadas,telefonda ilk konustugum an sanki uzuuun zamandir tanisiyoruz,cok yakin ve sempatik.Emosum iyiki varsin:)

Eyvah Ne Pisirsem; Gönülüm benim ilk msn arkadasim ve hatta blog dünyasinda ilk iletisimli arkadasim (nasil anlattim ama ):))))) Tariflerini cook begeniyorum vede uyguluyorum ,cook nefis seyleri kesvetmis oluyorum.Pekce hamarattir Gönül kusum.Neseli sakaci oldugunu herhalde anlatmama gerek yok zaten bunu sayfasindan anlayabiliriz,tarifleri oldugu kadar yazilarinida okumasini seviyorum.Gönülmm iyiki varsin:)

Ezginin Mutfagi: Ezgicik cok sirin bir arkadasim,onu sanki kücük kardesim gibi geliyor:))Yaptigi sirinliklemi bilmem öyle geliyor.Cok sicak cok sempatik.Birde hamarta bizim Ezgi kiz,bazen günde iki kere sayfasini günceliyor.Ama harikada tarifleri var.Hizina yetismek zor Ezgi kizin.Ezgimm iyiki varsin :)

Ikizlerin Annesi: Aysemiz bizim ayyachatte yani gayfemizin polisidir,gayfemizin güvenligi ondan sorulur:)Kahvede bizi öyle cok güldürürki güzel espirileriyle yada anilariyla,bazen karnimiz agrir gülmekten.Sayfasinda hep güzel tariflere yervermistir,cok severek takip ediyorum.Neseli Ayse kiz, iyiki sende varsin:)

Kizilcik Surubu: Senemcim de kendimi buluyorum,ayni burctaniz ve ayni özelligi tasidigimizdan,cok güveniyorum.Cünkü ayni ben diye hehehhee.Güzel tariflerinin takipcisiyim,severek ziyaret ediyorum.Ona genelde kizilcigim diye hitap ediyorum.Kizilcigim iyik varsin:)

Sibel`in Tarif Defteri: Sibel ablam cok tatli birde telefonda sesini duyunca iyice sevdim:)Cok samimi vede hamarattir,güzel pastalar yapar.Insal ilerde güzel bir pastanesi olur.Ayrica ayin Sefi secilmis.Tebrik ediyorum.Hamaratligin bir kez daha ispatlanmistir böylelikle ablacim.Iyiki varsin:)

Tatli Diyar: Bilun cok cok tatli bir arkadas,cok yardim sever.Bu kahveyi acmamiz ne iyi olmus,o sayede cok güzel arkadaslari kesvettik ,bilundan onlardan bir tanesi. Kimseyi kirmamak icin cok özen gösteriyor,hayir duymayi ondan hic duymadim,canimm.Sayfasindaki güzel tarifleri takip ediyorum,hamarat arkadasim benim iyiki varsin:)

Ama diyer arkadaslarimida saymadan gecemicem,onlarinda özelligi var yanimda ve cok seviyorum onlari: Ilkerin Mutfagi,Yemek Atolyesi,Bir dilim düs,Ata sofrasi,Sari Mutfak,Sevimli Aile,Mukonun Günlügü,Ayselin Mutfagi,Bahar Cicegi,Binbir Cesni,Disalce,Yesil Domates,El emegi Göz nuru,Emelin Mutfagi,Eya`s Cookies,Melegin Marifetleri,Pastaci Cafe,Rümeysanin Rüyasi,Semra Mutfakta, Fulya,Serap Singin,Sihirli Kepce,Tadina Doyamadim,Thesuuur,Özgülün Tarifleri ,Ferhancave Ayca.

Hepinizi cok seviyorum ve takipcinizim arkadaslar sizde beni takip etmeye devam edin :)))))))Simi sobe sirasi bende ,düsündüm ve sobelemedigim kimler kaldi diye.Bende bu güzel oyuna Bahar Cicegini-Öznur ablayi,Thesuuur--Yildizi ve Bir dilim Düs---Evreni davet ediyorum eger kabul ederlerse.Simdiden kolay gelsin. Sevgiyle kalin.

Kommentare:

tadinadoyamadım-dilek hat gesagt…

Yerenimm
yüreğine sağlık
gzüel dua paylaşımın için de Allah razı olsunn

bende seni çoook seviyorumm
sevgiyle kal
hep mutlu ol emii

pastacı cafe hat gesagt…

tatlı dilli zarif yarenim herkesi de düşünmüşsün iyi yüreğin umarım hiç üzülmez:)bana yaptığın o muhteşem süprizi çok beğendim birde doğumgünü parçası koymuşsun dinledim ve çok sevindim en güzel hediyeyi bu doğumgününde bana sen vardin yarenimmm benim iyi varsın sen.sevgilerimi bıraktım :)

anneminkiziyim hat gesagt…

Canim Yarencigim, ellerine yüregine saglik. Bu yayinladigin ok güzel dua Allahim cümle hastalara sifa olmasi icin kabul etsin.
Ayrica sobbe cevaplarin beni cok duygulandirdi, ellerine saglik, insanlari ne güzel taniyip, analiz etmissin, cook güzel yazmissin, sana kalpten tesekkürler, sevgiler...

Fulya hat gesagt…

Arkadaşım cevapların için teşekkür ederim.Benim için söylediklerinede.Sağolasın.Dualarda inşallah yerlerine ulaşır.

Mihriban hat gesagt…

Ne kadar güzel şeyler yapıyorsunuz böyle...Dua etkinliğine bayıldım. Sevgiler...

GULENAY hat gesagt…

Yaren'cim,
Ne guzel bir etkinlikmis dua etkinligi.Keyifle okudum...Ben yogunluktan bir cok seyi kaciriyorum zaten.NEyse canim sevgilerimle.

birdilimdus hat gesagt…

Canımmm benimmm,
Duayı bizlerle paylaştığın için çok teşekkür ederim. Öncelikle sobe davetin için çok teşekkür ederim bitanem, seve seve kabul ediyorum tabii ki. Cevapları en kısa sürede yazacağımm.

Ayrıca sobe cevaplarını okurken yüzümde bir gülümseme yayıldı; sen de hep gülücüklerle ve yüreğindeki sevgiyle dolaş tatlım.
Seni seviyorumm :)

emineninemekleri hat gesagt…

Canim Yarenim, yüregine ellerine saglik. Cevaplarini okuyunca beni ne kadar duygulandirdin anlatamam canim. Yüce Rabbim yüreginin isigini yüzüne vermis ve hic bir zamanda eksilmesin. Seni kocaman öpüyorummmmmmmmmmmmmmmmmmmmm
Emosun

Serap'la turuncu lezzetler hat gesagt…

güzel yürekli Yarenim yüreğine sağlık..bende seni çok seviyorum canım...öpüyorum sevgiler

Baharcicegi hat gesagt…

yarencim sifa duasi her zaman hepimize lazim olacak bir dua,allah bütün hastalarin sifasini versin,Amin.
canim beni sobelemissin cok tesekkür ederim,bir haftaligina tatile gidiyoruz sabah erkenden yola cikiyoruz gelince cevaplasam olurmu tatlim.
bende seni cok seviyorum,tatli dilli yarenim

ezginin mutfağı hat gesagt…

canım benim benim için yazdıklarını okuyunca inanılmaz mutlu oldum çok tesekkür ederim canım arkadasım.ilk günden beri sıcaklığını hissediyorum.herşey için çok tesekkürler seni çok seviyorum yarenim iyi ki sende varsın kocaman sevgiler

rümeysaninrüyasi hat gesagt…

yarencim herzamanki güzelliğini temiz kalbini yine göstermişsin canım bende seni çok seviyorum sende iyiki varsın cafenin gülü sün se:) sevgi dolu kalbinle sevgiyle kal

SİBEL'İN TARİF DEFTERİ hat gesagt…

Canım Yaren'im, çok duygulandım yazdıklarına, sen de benim bitanemsin, küçücüğümsün, yazın gelmesini ve konuşmadan sonra görüşme faslına geçmemizi dört gözle bekliyorum...Sen de iyi ki varsın
Seni kocamaaaan öpüyorum canım.

ayca hat gesagt…

Yarencimmmmm cim cimm....Sizi şahsen tanımasakta, sayfanızdaki yazılardan ve sayfanızda verdiğiniz birbirinden güzel tariflerle coktan bizim sevgimizi ve kalbimizi kazandınız....
Ayrıca benim ismimide belirtmenize çok sevindim....
Koca koca öpücükler ve kucak dolusu sevgiler gönderiyorum...canım arkadaşıma...ve iyiki kendime bir sayfa acmışım diyorum..sizin gibi güzel arkadaşlarım oldu....

tugce hat gesagt…

Yarencim bu güzel duaları bizimle paylaşmanız ne kadar harika, Yüce yaratıcı hepimizin dualarını kabul etsin inşallah...
ayrıca sobe cevaplarınız çok ilginç..
Hayırlı Cumalar dilerim.....

nino hat gesagt…

canim ya ole kotuyum ki suan basimin agrisindan oluyorum ama ugramadan edemedim banada bir dua olurmu

ikizlerinannesi hat gesagt…

polis amcan kurban
kiz trafikte kaldim ancak gelebildim
az önce gayfadeydik neler kacirdin neler nersein ya
canim benim icin söylediklerine cok tesekkür ederim iyiki tanidim seni yarenim iyiki varsin
duanada amin diyorum öptüm iyi hafta sonlari

meleginmarifetleri hat gesagt…

Yarencim bu dua etkinliği çok güzel bir fikir olmuş bence herkese çok büyük faydası olur..
Sobe cevaplarınada bayıldım ellerine parmklarına sağlık canım .
İyi haftasonları diletim öptüm byy....

TATLI DİYAR hat gesagt…

Son günlerde blogcular üzerinde bir nazar dolanıp duruyor, hastalananlar, ameliyat olanlar, bilgisayarına virüs bulaşıp bilgisayarı çökenler…Biz de (Sibel, Bilun ve Hülya) bir nazar etkinliği yapmaya karar verdik.Bu düşünceden çıktık yola…derken etkinliklerimizi ve dostluğumuzu sürdürelim istedik ve yeni bir blog oluşturduk: BİR FİNCAN KAHVENİN 40 YIL HATIRI VAR. Artık her ay bu blogda yeni etkinliklerle birlikte olacağız. İlk etkinliğimiz NAZAR ETKİNLİĞİ…Sadece yemek, pasta, börek de değil isterseniz sizin tasarımınız olan, kendi yaptığınız nazar temalı elişlerini, nazarlıkları, resimleri vb. de göndererek katılabilirsiniz etkinliğe, ama mutlaka kendi yaptıklarınız, özgün çalışmalar olmalı...

Etkinliğimizin son katılım tarihi 20 Nisan. Bu tarihe kadar hazırladığınız nazar konulu yemekler, pastalar , kurabiyeler ya da el işlerinizi (hatta bizim aklımıza gelmeyen ilginç tasarımlarınızı) adınızı, yaşadığınız şehir veya ülkeyi, blogunuzun adresini kahvefincani@gmail.com adresine göndermeniz yeterli. Ama 21 Nisan'dan önce kesinlikle blogunuzda yayımlamayacaksınız. Katılımcılar diğerlerinden etkilenmemeli...Kendi özgün tasarımlarını yaratmalı...Bloğu olmayan arkadaşlar da hazırladıklarını aynı adrese gönderebilirler. Bol yaratıcılık dolu günler diliyoruz ve birbirinden güzel olacağından emin olduğumuz tariflerinizi bekliyoruz.Haydi bakalım nazardan korkmadığımızı dünya aleme gösterelim...

Etkinlik logosu ve detaylar için Bir Fincan Kahvenin 40 Yıl Hatırı Var ziyaret ediniz.

TATLI DİYAR hat gesagt…

canım güzel sözlerin için çok teşekkür ederim kalpten kalbe yol varmış
işte böle bişi sanırım
öptüm seni şeker
sevgiler

HULYA hat gesagt…

Canım Yaren'im,
beni çok duygulandırdın canım.Kendi sitemin adını görünce adeta sevindirik oldum :-)))Kalp kalbe karşıymış diyeceğim.Duana da gönülden amin diyorum.Seni kocaman öpüyorum.

Yaren hat gesagt…

DILEKCIM canim benim güzel yazin icin cok tesekürler.Cok sevindirdin yaziklarinla beni,yüregine saglik canim arkadasim.Sevgiylerimi gönderiyorum,öpüyorum seni canimm benimmm.

PASTACI CAFEM sende harikasin,bazen illede kisileri görüp tanimaya gerek kalmiyor.Onu yazilarindan hissedebilirsin.Hepiniz icin tek tek yazmak isterdim ama o zaman coook uzun olurdu:)))Ama gönül bagi olan bu sekilde hisseder.CAnimm benim sevgiyle kal,öptüm canimmbenimm.

Ayse ablamm benimm,insal. bu dualarla herkez sifa bulur,Amin.Sizlerin bu güzel sözlerine bende cok duygulandim ,demekki karsiliksiz degimis ablacim.CAnim benim güzel sözlerin icin cok tesekürler,öptüm ablacim.SEvgiyle kal.

Yaren hat gesagt…

FULYACIM hosgeldin canim,güzel yüregine az bile canim benim.Senide iyiki tanidim canim.Güzel sözlerine ve sobeledigin icin cok tesekürler canim.Dualarimiz kabul olur insal.Fulaycim sevgiyle kal,öptüm canim.

Yaren hat gesagt…

EEVRENCIM hosgeldin canim,seninle kisa süre oldu tanisali,ama cabucak kaynastik.Cok yakin cok sicak kanlisin,iyikide tanistik canim.Daularimiz kabul olur insla canim.Tebessümün hic eksik olmasin.Sobe cevaplarini heycanla bekliyorum canim,sevgiyle kal ,öptüm.


Emosumm hosgeldin canim, yazilarinin ne kadar yürekten oldugunu burdan o kadar cok iyi hissediyorumki canim.Iyiki tanismisiz:)Güzel sözlerin icin cok tesekürler canim.Sevgilerimi biraktim,öptüm canim.

Serapcim hosgeldin canim,güzel sözlerin beni cok sevindirdi.Bende seni cok seviyorum güzel arkadasim benim.Ziyaretin ve de güzel yorumlarin icin cok tesekürler.Sevgilerimi gönderdim,öptüm canim.


Öznur ablacim hosgeldin canim,tüm dualrimiz kabul olsun,tüm hastalarimiz sifa bulsun insal.Sana güzel yolculukar diliyorum,yolunuz acik olsun,iyi eglenceler.Güzel sözlerin icin cok tesekür ederim canim,sevgiyle kal,ötpüüm.

Ezgim benimm hosgeldin,kahveye girdiginden beri herkez seni sevdi sempatik haraketlerin sözlerine.Güzel sözlerin icin cok tesekürler canim benim,cok sirinsin canim.Sevgiyle kal,öptüm canim arkadasim benim.

Rümeysacim hosgeldin canim,o senin güzel temiz kalbliligin arkadasim,cok teseküler,cok güzel seyler yazmisin:))Beni mutlu ettin,sizelrde kahvemizin güllerisiniz.Sevgiylerimi biraktim,ve seni coook öpüyorum canim :)

Sibel ablacim hosgeldin canim,güzel hisli yorumlari bende burdan hissederek okuyorum,cok tesekrüler canim.Sizleri tanidigima cok sansliyim.Yazi bende dört gözle bekliyroum canim:))Seviglerimi gönerdim,öptüyorum abalcimmm.

Aycacim hosgeldin canim,senin tüm yazilarin bana böyle bahar gibi geliyor.Cok güzel vede naziksin.Tüm güzel sözelrin icin cook tesekürler canim benim.Iyiki bir birimizi kesvetmisiz:))))SEvgilerimi gönderiyorum canim,öptüyorum güzel arkadasim benim.:)

Tugcecim hosgeldin canim,ayca icin yazdiklarim senin icinde gecerli.ben ikinizi ayni kisi olarak görüyorum:)))Ikinizde cok tatlisiniz cok kibarsiniz.Güzel sözelriniz icin cook tesekürler canim.Sevgiyle kal,öptü cani.

Ninocum hosgeldin canim,basin agriyor ama basariyi elde ettin karisliginda.seni tebrik ediyorum ve elbette dualarimiz senin icinde canim.Sevgilerimi gönderdim canim benim.Gecmis oldun.

Aysem hosgeldin canim,ee kole degil polis olmak:)))Bendiz ne kaynattiniz gayfede merak ettim simdi.yEni olaylarmi var,bana da anlatin olurmu.Aysecim güzel sözlerin icin cok tesekürler canim,beni cok mutlu ettin:)Sevgilerimi gönderiyorum,öptüm canim.

Melekcim hosgeldin canim,güzel yazilarin icin cok tesekürler canim.Güzel yüreginizi cok seviyorum.Ziyaretin ve yorumun icin cok tesekürler,sevgilerimi gönderiyorum,ötpümc anim.

Biluncum hosgeldin canim,evet canim katiliyorum:)Ziyaretin vede güzel yorumun icin cok tesekürler ,ayrica etkinliginizde hayirli olsun.Sevgilerimi gönderdim,öptüm.

Hülyacim hosgeldin canim,bende yazini okuyunca sevindirik olsum,cok tesekürler güzel sözlerin icin canim.Sevgilerimi gönderdim öptüm arkadasim:)
s

Anonym hat gesagt…

Canim Yaren'im benim.Ben neler kacirmisim böyle,bu yazini inan ki gözden kacirmisim,kusura bakma.Benim icin yazdigin güzel seyler icin tesekkür ediyorum,ben de senin icin ayni seyleri düsünüyorum tatlisim,ben de sana güveniyorum ve kendime cok yakin buluyorum seni.Öpüyorum canim benim,iyi pazarlar.
Senem/kizilcigin :))