Dienstag, April 22, 2008

RENKLI KARTOPLARI

Bu güzel tarifi cok sevdigim Gönül arkadasimdan aldim,iyikide denemisim,cok lezzetlilerdi:)))



MALZEMELER
  • 4 su bardağı hindistan cevizi
  • 200 ml cig krema
  • 3/4 su bardağı toz şeker
  • 1 su bardagi süttozu

HAZIRLANISI

Tüm malzemeler derin bir kabin icine konur ve yogrulur.Daha sonra avuc icinde yuvarlak sekiller verildikten sonra isteyen hindistan cevizine isteyen cikolata veya seker parcalarina bulaya bilir.Daha sonra buzdolapta dinlendirilir. Biraz sertlestikten sonra servis yapilir.Afiyet olsun

Kommentare:

Betül hat gesagt…

Bu çok değişik bir tarif ve listeme hemen aldım Yaren'ciğim. Ellerine sağlık.

Sevgilerimle.

ilker'in mutfağı hat gesagt…

şekerim nerdesin sen yahu.sessiz sessiz tarifte yayınlarmış.canım benim ellerine sağlık.özledim ama.oğluşun iyidir inşallah.çok öpüyorum sevgiler.

antepası hat gesagt…

Eline sağlık.Lezzetli görünüyorlar.

Tijen hat gesagt…

İnsanın bir tane alıp ağzına atası geliyor!

Aynur hat gesagt…

yarencimmmmmm ben geldim sen nerelerdesin bakimmmmmm:)

epey bi sure ayrilikdan sonra yine buralardayim.

ellerine saglik canimcim

selamlar

www.aynurdantarifler.blogspot.com

Zehra hat gesagt…

Yarenciğim ellerine sağlık arkadaşım,süttozu olarak ne kullandın?

sevgiler

zehra

tadinadoyamadım-dilek hat gesagt…

Yarenimm
ellerine sağlık
harika olmuş kartoplarınn

uzun zamandır görüşemiyoruz
çok özledim seninle muhabbeti
bahar geldi böyle oldu:)
oğluşunun tatlı yanaklarından öpüyorum

sevgiyle kal

Hatice hat gesagt…

canım ellerine sağlık, nefis görünüyorlar...
sevgiler...

şengül hat gesagt…

yaren canım ellerine sağlık çok güzel gözüküyor görüntü olarakta çok güzel seni öpüyorum canım arkadaşım

emineninemekleri hat gesagt…

Yarenimmmmmmmmmmmmmmm, bi tanem ayol ne leziz görünüyorlar ya ellerine saglik güzelim. Ama mücverde cok leziz duruyorrrrrrrrrrrr...........Seni cok özledim yaaaaaaaaaaaaaaaaaa

Kocaman öpüyorummmmmmm
Emos

Anonym hat gesagt…

ellerine sağlık yarencım bu kartopları çok güzel olmusş. bende gonulde raslamıstım zaten hatırlıyorum. sende renk renk ne güzel yapmıssın ellerıne sağlık canım


emelinmutfagi.blogcu.com

Güldenceninmutfagi hat gesagt…

SEYIRLIK OLMUS CANIM,ELLERINE SAGLIK YARENCIGIM,DAYANAMADIM BIR KAC TOPUNU ALDIM.SEN YENISINI KOYARSIN ARTIK SAYFAYA:)))
IYI GECELER DILERIM SEKERRR:)))

Zerrin hat gesagt…

CAanım yoğun hindistancevizini sevenler için ideal bence ellerine sağlık..

sarımutfak hat gesagt…

bu toplar şahane olmuşlar canım ya eline sağlık
öptüm

disal hat gesagt…

yarenim benimde aklımda ne zamandır bu tarif....ama süt tozum eksik olduğu için yapamıyorum....

ellerine sağlık şekerim...nefis görünüyor.....

(portakallı pasta çok leziz oluyor..ama portakal tadı çok yoğun oluyor...daha hafif meyvelerle denense daha iyi olur.....)

yeşim hat gesagt…

canım çok güzel olmuş kokusu ta buralara kadar geldi

ellerine sağlık
sevgilerr

LAVANTİN hat gesagt…

Ellerine sağlık canım. ben de en kısa zamanda yapmayı düşünüyorum.
Muhabbetle...

nino hat gesagt…

cok guzellllll

SICAK PAYLAŞIMLAR AYSEL hat gesagt…

Aman pek şirin bu kartopları...

ellerine sağlık canım sevgiyle...

ab-ı hayat hat gesagt…

Nefis görünüyorlar,ellerine sağlık.


sevgiler...

antepası hat gesagt…

Seni çok seviyorum arkadaşım DOSTUM :)))Kuşlar gibi
> > uçmayı, balıklar gibi yüzmeyi öğrendik ama basit bir
> > sanatı unuttuk. İNSAN gibi YAŞAMAYI biliyor musun BU
> > HAFTA DÜNYA DOSTLAR HAFTASI bu mesajı sevdiğin
> > doslarına gönder eğer BEN de SEN in Yakın
> > arkadaşınsam dostunsam banada yolla Bunu
> > arkadaşlarına gönder bakalım kaç Cvp gelecek eğer 7
> > den fazlaysa çookkk sevilen birisisin demektir.
> > Dostluk Sabah öperek uyandırmaktır...Aynı dala
> > tutunmaktır kimi zaman aynı bisikleti sürmektir.
> > Ayağınız yetişmese bile...Dans etmektir kolkala...
> > küçük hediyeler almaktır... ve Kimi zaman aynı kalbi
> > paylaşmaktır.. Öpmektir onu doyasıya Ve bunu
> > söyleyebilmektir'Dostlugun en büyük Armağan Bana'
iyiki varsııınnn.sevgilerimle

OZAY hat gesagt…

Canım nerelerdesın?Ozledım.Ellerıne sağlık cok nefıs olmuşlar.Cok cok optum..

EZGi :)) hat gesagt…

MERHABA ARKADAŞIM!!
Merhaba sana güzel insan

Hiç kimse sana söyledi mi?
Ne kadar özel bir insan olduğunu.
Etrafına yaydığın ışığı
Bir yıldızın ışığı kadar,

Hiç kimse sana söyledi mi?
Diğerlerinin hisleri için ne kadar önemli olduğunu

Hiç kimse sana söyledi mi?
çoğu zaman onlar üzgünken,
Senin mesajın onları biraz olsun güldürürdü, ve onları memnun ederdi.
bişeyler göndermek için harcadığın zaman için. Ve bulduğun şeyleri paylaşmak
teşekkür etmeye kelime yoktur, ama birisi senin iyi olduğunu bilir.

Hiç kimse sana söyledi mi?
Seni ne kadar sevdiklerini?

Neyse benim sevgili arkadaşım;
bugün sana şunu söylüyorum ki umarım bu mesajı geri alırım.
İnanıyorum ki arkadaşsız geçen zamanlarda kaçırdığın şeyler çok fazladır.
Arkadaşı ve Tanıdığı birbirine karıştırmayın.
Aralarında bir fark vardır.
Çünkü ben seni önemserim.bu ulusal önemseme haftası...ve bütün
arkadaşlarınıza onları önemsediğinize dair mesajlar yazın ve onların
kendilerini iyi hissetmelerini sağlayın eğer size cevap yazarlarsa bu
onların da sizi önemsediği anlamına gelir.
BU ARKADAŞLIĞIN ELİDİR!!(ARKADAŞLIK DEVAMLIDIR)

Mihriban hat gesagt…

Hem pratik hem de çok lezzetli görünüyor. Ellerine sağlık. Sevgiler...

OZAY hat gesagt…

selam dostum

Seni çok seviyorum arkadaşım DOSTUM :)))Kuşlar gibi
> > uçmayı, balıklar gibi yüzmeyi öğrendik ama basit bir
> > sanatı unuttuk. İNSAN gibi YAŞAMAYI biliyor musun BU
> > HAFTA DÜNYA DOSTLAR HAFTASI bu mesajı sevdiğin
> > doslarına gönder eğer BEN de SEN in Yakın
> > arkadaşınsam dostunsam banada yolla Bunu
> > arkadaşlarına gönder bakalım kaç Cvp gelecek eğer 7
> > den fazlaysa çookkk sevilen birisisin demektir.
> > Dostluk Sabah öperek uyandırmaktır...Aynı dala
> > tutunmaktır kimi zaman aynı bisikleti sürmektir.
> > Ayağınız yetişmese bile...Dans etmektir kolkala...
> > küçük hediyeler almaktır... ve Kimi zaman aynı kalbi
> > paylaşmaktır.. Öpmektir onu doyasıya Ve bunu
> > söyleyebilmektir'Dostlugun en büyük Armağan Bana'
iyiki varsııınnn.sevgilerimle

emineninemekleri hat gesagt…

Yarenim bitanem,
MERHABA ARKADAŞIM!!
Merhaba sana güzel insan

Hiç kimse sana söyledi mi?
Ne kadar özel bir insan olduğunu.
Etrafına yaydığın ışığı
Bir yıldızın ışığı kadar,

Hiç kimse sana söyledi mi?
Diğerlerinin hisleri için ne kadar önemli olduğunu

Hiç kimse sana söyledi mi?
çoğu zaman onlar üzgünken,
Senin mesajın onları biraz olsun güldürürdü, ve onları memnun ederdi.
bişeyler göndermek için harcadığın zaman için. Ve bulduğun şeyleri paylaşmak
teşekkür etmeye kelime yoktur, ama birisi senin iyi olduğunu bilir.

Hiç kimse sana söyledi mi?
Seni ne kadar sevdiklerini?

Neyse benim sevgili arkadaşım;
bugün sana şunu söylüyorum ki umarım bu mesajı geri alırım.
İnanıyorum ki arkadaşsız geçen zamanlarda kaçırdığın şeyler çok fazladır.
Arkadaşı ve Tanıdığı birbirine karıştırmayın.
Aralarında bir fark vardır.
Çünkü ben seni önemserim.bu ulusal önemseme haftası...ve bütün
arkadaşlarınıza onları önemsediğinize dair mesajlar yazın ve onların
kendilerini iyi hissetmelerini sağlayın eğer size cevap yazarlarsa bu
onların da sizi önemsediği anlamına gelir.
BU ARKADAŞLIĞIN ELİDİR!!(ARKADAŞLIK DEVAMLIDIR)

pastacirapunsel hat gesagt…

Yaren'immmm,

Cıvıl cıvıl topçuklar olmuş bunlar, ilk misafire yapmalıyım:))

Ellerine sağlık canikom,

Sımsıcak sevgiler, öpüyorum seni.....

yesildomates hat gesagt…

canım yarenim yine harika bir görüntü ile karşılaştım..ellerine sağlık..
bu toplar çok cici olmuş..
öpüyorum..kocamanındannnn

Baharcicegi hat gesagt…

pratik ve nefis olmus eline saglik canim.

MERHABA ARKADAŞIM!!
Merhaba sana güzel insan

Hiç kimse sana söyledi mi?
Ne kadar özel bir insan olduğunu.
Etrafına yaydığın ışığı
Bir yıldızın ışığı kadar,

Hiç kimse sana söyledi mi?
Diğerlerinin hisleri için ne kadar önemli olduğunu

Hiç kimse sana söyledi mi?
çoğu zaman onlar üzgünken,
Senin mesajın onları biraz olsun güldürürdü, ve onları memnun ederdi.
bişeyler göndermek için harcadığın zaman için. Ve bulduğun şeyleri paylaşmak
teşekkür etmeye kelime yoktur, ama birisi senin iyi olduğunu bilir.

Hiç kimse sana söyledi mi?
Seni ne kadar sevdiklerini?

Neyse benim sevgili arkadaşım;
bugün sana şunu söylüyorum ki umarım bu mesajı geri alırım.
İnanıyorum ki arkadaşsız geçen zamanlarda kaçırdığın şeyler çok fazladır.
Arkadaşı ve Tanıdığı birbirine karıştırmayın.
Aralarında bir fark vardır.
Çünkü ben seni önemserim.bu ulusal önemseme haftası...ve bütün
arkadaşlarınıza onları önemsediğinize dair mesajlar yazın ve onların
kendilerini iyi hissetmelerini sağlayın eğer size cevap yazarlarsa bu
onların da sizi önemsediği anlamına gelir.
BU ARKADAŞLIĞIN ELİDİR!!(ARKADAŞLIK DEVAMLIDIR)

şengül hat gesagt…

BU HAFTA DOSTLUK HAFTASI
Seni çok seviyorum arkadaşım DOSTUM :)))Kuşlar gibi
> > uçmayı, balıklar gibi yüzmeyi öğrendik ama basit bir
> > sanatı unuttuk. İNSAN gibi YAŞAMAYI biliyor musun BU
> > HAFTA DÜNYA DOSTLAR HAFTASI bu mesajı sevdiğin
> > doslarına gönder eğer BEN de SEN in Yakın
> > arkadaşınsam dostunsam banada yolla Bunu
> > arkadaşlarına gönder bakalım kaç Cvp gelecek eğer 7
> > den fazlaysa çookkk sevilen birisisin demektir.
> > Dostluk Sabah öperek uyandırmaktır...Aynı dala
> > tutunmaktır kimi zaman aynı bisikleti sürmektir.
> > Ayağınız yetişmese bile...Dans etmektir kolkala...
> > küçük hediyeler almaktır... ve Kimi zaman aynı kalbi
> > paylaşmaktır.. Öpmektir onu doyasıya Ve bunu
> > söyleyebilmektir'Dostlugun en büyük Armağan Bana'
iyiki varsııınnn.sevgilerimle

sevimin sayfasi hat gesagt…

Dostluk...
yaşanmamış aşkların bilinç altındaki dürtüsünü yenebilmek ve yaşanabilmesini sağlamak için takılan bir maske değil, karşıdan maddi veya cinsel faydalanmanın bir aracı hiç değildir.

Dostum...
içimi kapkara bulutlar kapladığında, başımı omuzuna yaslayabileceğim...
onun içindeki kara bulutlar yüreğini kararttığında, başını omuzuma yaslayabilecek insandır.

Dostum...
sıkıntıdan ellerim buz gibi olduğunda, ellerimi tutarak, sevgisi ile taaa yüreğime kadar ısıtabilecek...
sıkıntıdan onun elleri buz gibi olduğunda, ellerini tutarak, sevgim ile taaa yüreğine kadar ısıtabileceğim insandır.

Dostum...
işyerinde; bir bardak çayın...
veya bir fincan kahvenin içimi süresince, "gönül ne kahve ister, ne kahvehane"
"gönül bir dost ister, kahve bahane..." diyen satırları hatırlayıp...
hayatın minicik bir parçasını paylaşabildiğim insandır.

Dostum...
bazen aynı "walkmen"de bir şarkıyı, bir türküyü;
bazen internetin sanal evreninde...bir kaç satır fıkrayı, şiiri...
kokusunu alamasak bile, sanal bir gülü... paylaştığımız insandır.

Dostum...
onun sosyal veya bürokratik tabakasından...
cüzdanının kalınlığından, cinsiyetinden, inancından, mezhebinden, siyasi düşüncesinden önce...

İNSAN OLDUĞU İÇİN SEVDİĞİM... ve BENİ İNSAN OLDUĞUM İÇİN SEVEN İNSANDIR.

kizilciksurubu hat gesagt…

MERHABA ARKADAŞIM!!
Merhaba sana güzel insan

Hiç kimse sana söyledi mi?
Ne kadar özel bir insan olduğunu.
Etrafına yaydığın ışığı
Bir yıldızın ışığı kadar,

Hiç kimse sana söyledi mi?
Diğerlerinin hisleri için ne kadar önemli olduğunu

Hiç kimse sana söyledi mi?
çoğu zaman onlar üzgünken,
Senin mesajın onları biraz olsun güldürürdü, ve onları memnun ederdi.
bişeyler göndermek için harcadığın zaman için. Ve bulduğun şeyleri paylaşmak
teşekkür etmeye kelime yoktur, ama birisi senin iyi olduğunu bilir.

Hiç kimse sana söyledi mi?
Seni ne kadar sevdiklerini?

Neyse benim sevgili arkadaşım;
bugün sana şunu söylüyorum ki umarım bu mesajı geri alırım.
İnanıyorum ki arkadaşsız geçen zamanlarda kaçırdığın şeyler çok fazladır.
Arkadaşı ve Tanıdığı birbirine karıştırmayın.
Aralarında bir fark vardır.
Çünkü ben seni önemserim.bu ulusal önemseme haftası...ve bütün
arkadaşlarınıza onları önemsediğinize dair mesajlar yazın ve onların
kendilerini iyi hissetmelerini sağlayın eğer size cevap yazarlarsa bu
onların da sizi önemsediği anlamına gelir.
BU ARKADAŞLIĞIN ELİDİR!!(ARKADAŞLIK DEVAMLIDIR)

Canim Yaren'cim renkli toplarin cok harika olmuslar, ellerine saglik tatlisim. Hayirli cumalar.

ikizlerinannesi hat gesagt…

canim gecen hafta bende misafirlerime yaptim enfes oldu ellerine saglik
seninkilerde süper yarenim hayirli cumalar sevgiler öptüm

GonuLunceLezzetLer hat gesagt…

MERHABA ARKADAŞIM!!
Merhaba sana güzel insan

Hiç kimse sana söyledi mi?
Ne kadar özel bir insan olduğunu.
Etrafına yaydığın ışığı
Bir yıldızın ışığı kadar,

Hiç kimse sana söyledi mi?
Diğerlerinin hisleri için ne kadar önemli olduğunu

Hiç kimse sana söyledi mi?
çoğu zaman onlar üzgünken,
Senin mesajın onları biraz olsun güldürürdü, ve onları memnun ederdi.
bişeyler göndermek için harcadığın zaman için. Ve bulduğun şeyleri paylaşmak
teşekkür etmeye kelime yoktur, ama birisi senin iyi olduğunu bilir.

Hiç kimse sana söyledi mi?
Seni ne kadar sevdiklerini?

Neyse benim sevgili arkadaşım;
bugün sana şunu söylüyorum ki umarım bu mesajı geri alırım.
İnanıyorum ki arkadaşsız geçen zamanlarda kaçırdığın şeyler çok fazladır.
Arkadaşı ve Tanıdığı birbirine karıştırmayın.
Aralarında bir fark vardır.
Çünkü ben seni önemserim.bu ulusal önemseme haftası...ve bütün
arkadaşlarınıza onları önemsediğinize dair mesajlar yazın ve onların
kendilerini iyi hissetmelerini sağlayın eğer size cevap yazarlarsa bu
onların da sizi önemsediği anlamına gelir.
BU ARKADAŞLIĞIN ELİDİR!!(ARKADAŞLIK DEVAMLIDIR)

tadinadoyamadım-dilek hat gesagt…

Yarenim
mutlu mutlu haftasonları
sevgiyle kal
öpüyorummm

Ferhanca hat gesagt…

Cok guzel olmus ellerien saglik.
Buzdolabinda beklettmedenmi top yaptin? sevgiler.

fatostuncay hat gesagt…

ellerine saglık harıka olmus..
etkınlıkte de beklerım:)

PORSELEN DEMLİK ÇAY SAATİ ETKİNLİĞİ 22
http://porselendemlik.blogcu.com , http://birdemliksohbet.blogspot.com ve http://selmahlc.blogcu.com tarafından hazırlanmıştır.
Akşam üstü sohbetine gelen dostlara,
Hanımlarla yapılan günlere,
Beş çayına gelen misafirlere,
Her biri birbirinden lezzetli tarifler;

SELAM SEVGİLİ ARKADAŞLARIM,
28.04.2008--11.05.2008 Tarihleri arasında
PORSELEN DEMLİK ÇAY SAATİ ETKİNLİĞİNE (22) EV SAHİBELİĞİNİ;
http://fatostuncay.blogcu.com
(YANİ BEN) YAPACAĞIM.
SİZ SEVGİLİ ARKADAŞLARIMI VE KATILMAK İSTEYEN HERKESİ ETKİNLİĞİMİZE DAVET EDİYORUM!!!
TARİF DEFTERİMİZE VE ETKİNLİĞİMİZE, HEP BİRLİKTE ÇOK GÜZEL TATLAR KAZANDIRMAK İÇİN TARİFLERİNİZİ BEKLİYORUM.
TARİFLERİNİZİ HAZIRLADIĞINIZDA "PORSELEN DEMLİK ÇAY SAATİ 22" BAŞLIĞINI YAZARAK SAYFANIZDA YAYINLAYINIZ LÜTFEN.

TARİFİNİZİN HAZIR OLDUĞUNA DAİR DUYURUNUZU, SAYFAMA YORUM BIRAKARAK BİLDİRMENİZİ RİCA EDİYORUM.BEN SİZİN SAYFANIZA GERİ DÖNÜP, TARİFİNİZİ KOPYALAYIP KENDİ SAYFAMDA YAYINLAYACAĞIM.

ŞİMDİDEN TARİFLERİNİ YAYINMAMAMA İZİN VEREN KATILIMCI ARKADAŞLARIMA, EMEKLERİ İÇİN ÇOK TEŞEKKÜR EDİYORUM.

MÜJDEEEEEEEEE !!!!!
PORSELEN DEMLİK ÇAY SAATİ DERGİSİ ÇIKOYOR.
YAYINA HAZIRLAYANLAR:
www.nasibim.blogcu.com
www.birdemliksohbet.blogspot.com
SORUMLU MÜDÜR:
www.selmahlc.blogcu.com
GRAFİK TASARIM DÜZENLEME:
Melike Sahin

Sizde; sunumuna özen göstererek hazırladığınız, leziz ikramlarınızın dergide yer almasını istiyorsanız porselendemlikdergi@hotmail.com adresine onay mesajı gönderbilirsiniz. Bunun için yapmanız gereken tekşey; adınızı, sitenizin adresini, dergide yer almasını istediğiniz tarifinizin adını ve link adresini yazarak göndermeniz yeterli olacaktır.
Örn:
İsim: Fatos Tuncay
Site adı: http://fatostuncay.blogcu.com
Tarifim: Damalı Kek
Link: http://fatostuncay.blogcu.com/3971279/


SELAM VE SEVGİLERİMLE;
Fatos..:)
http://fatostuncay.blogcu.com/

Selma hat gesagt…

geldim yaren ablamin sitesine..
kartoplarindan aldim elime..
tadi cok guzelmis bunlari vermem kimseye...

ellerine saglikk kocaman optmm

ceyt hat gesagt…

MERHABA ARKADAŞIM!!
Merhaba sana güzel insan

Hiç kimse sana söyledi mi?
Ne kadar özel bir insan olduğunu.
Etrafına yaydığın ışığı
Bir yıldızın ışığı kadar,

Hiç kimse sana söyledi mi?
Diğerlerinin hisleri için ne kadar önemli olduğunu

Hiç kimse sana söyledi mi?
çoğu zaman onlar üzgünken,
Senin mesajın onları biraz olsun güldürürdü, ve onları memnun ederdi.
bişeyler göndermek için harcadığın zaman için. Ve bulduğun şeyleri paylaşmak
teşekkür etmeye kelime yoktur, ama birisi senin iyi olduğunu bilir.

Hiç kimse sana söyledi mi?
Seni ne kadar sevdiklerini?

Neyse benim sevgili arkadaşım;
bugün sana şunu söylüyorum ki umarım bu mesajı geri alırım.
İnanıyorum ki arkadaşsız geçen zamanlarda kaçırdığın şeyler çok fazladır.
Arkadaşı ve Tanıdığı birbirine karıştırmayın.
Aralarında bir fark vardır.
Çünkü ben seni önemserim.bu ulusal önemseme haftası...ve bütün
arkadaşlarınıza onları önemsediğinize dair mesajlar yazın ve onların
kendilerini iyi hissetmelerini sağlayın eğer size cevap yazarlarsa bu
onların da sizi önemsediği anlamına gelir.
BU ARKADAŞLIĞIN ELİDİR!!(ARKADAŞLIK DEVAMLIDIR)

rümeysaninrüyasi hat gesagt…

MERHABA ARKADAŞIM!!
Merhaba sana güzel insan

Hiç kimse sana söyledi mi?
Ne kadar özel bir insan olduğunu.
Etrafına yaydığın ışığı
Bir yıldızın ışığı kadar,

Hiç kimse sana söyledi mi?
Diğerlerinin hisleri için ne kadar önemli olduğunu

Hiç kimse sana söyledi mi?
çoğu zaman onlar üzgünken,
Senin mesajın onları biraz olsun güldürürdü, ve onları memnun ederdi.
bişeyler göndermek için harcadığın zaman için. Ve bulduğun şeyleri paylaşmak
teşekkür etmeye kelime yoktur, ama birisi senin iyi olduğunu bilir.

Hiç kimse sana söyledi mi?
Seni ne kadar sevdiklerini?

Neyse benim sevgili arkadaşım;
bugün sana şunu söylüyorum ki umarım bu mesajı geri alırım.
İnanıyorum ki arkadaşsız geçen zamanlarda kaçırdığın şeyler çok fazladır.
Arkadaşı ve Tanıdığı birbirine karıştırmayın.
Aralarında bir fark vardır.
Çünkü ben seni önemserim.bu ulusal önemseme haftası...ve bütün
arkadaşlarınıza onları önemsediğinize dair mesajlar yazın ve onların
kendilerini iyi hissetmelerini sağlayın eğer size cevap yazarlarsa bu
onların da sizi önemsediği anlamına gelir.
BU ARKADAŞLIĞIN ELİDİR!!(ARKADAŞLIK DEVAMLIDIR)

BİR DEMLİK SOHBET hat gesagt…

SEVGİLİ ARKADAŞLARIM;28.04.2008--09.05.2008 Tarihleri arasında EN GUZEL SALATA YARIŞMAMIZ VAR http://birdemliksohbet.blogspot.com
Yani BEN YAPACAĞIM SİZ SEVGİLİ ARKADAŞLARIMI VE KATILMAK İSTEYEN HERKESİ ETKİNLİĞİMİZE DAVET EDİYORUM!!!HEP BİRLİKTE ÇOK GÜZEL VE FARKLI SALATA TARİFLERİ KAZANDIRMIŞ OLACAĞIZ. TARİFLERİNİZİ HAZIRLAYARAK.VE TARİFİNİZE "EN GUZEL SALATA YARIŞMASI 1" BAŞLIĞINI YAZARAK SAYFANIZDA YAYINLAMANIZI.TARİFİNİZ HAZIR OLUNCA SAYFAMA YORUM OLARAK DUYURU BIRAKMANIZI RİCA EDİYORUM.CBOXA DUYURU BIRAKILMAMASI. GÖZDEN KAÇMA İHTİMALİNE KARŞI YARARLI OLACAKTIR.BEN SİZE GERİ DÖNÜP.TARİFİNİZİ KOPYALAYIP SAYFAMDA YAYINLAYACAĞIM.ŞİMDİDEN KATILIMCI ARKADAŞLARIMA ÇOK TEŞEKKÜR EDİYORUM SELAM VE SEVGİLERİMLE......SEVİL
ZİYARET EDİPTE BİZZAT DAVET EDEMEDİĞİM DOSTLARIM LÜTFEN BU YAZIYI NERDE OKURSANIZ SİZDE KATILIN EMİNİN ÇOK BU ETKİNLİK SAYESİNDE BİR ÇOK ARKADAŞIMIZ OLUYOR MUTLAKA KATILIMIZI BEKLİYORUM..
BU YARIŞMADA EV SAHİBESİ OLAN ARKADAŞIMIZ “PORSELEN DEMLİKTE EV SAHİBESİ “ OLACAKTIR.

birdilimdus hat gesagt…

CANIM BENİM ELLERİNE SAĞLIK HEM KOLAY HEM DE ÇOK HOŞ BİR TARİF. aMA BEN SENİ ÇOK ÖZLEDİM CANIM YA NERDESİN SEN?:(:(:(HABER BEKLİYORUM SENDEN TATLIM ÖPÜYORUM KOCAMAN!!!

feray hat gesagt…

Canım benim ellerine sağlık.Hem basit hemde gösterişli. Yaren im öptüm senicanım.

HULYA hat gesagt…

Yaren'im,
çok güzel görünüyorlar.Daha önce denemediğim bir tarif.Kızın doğum gününe deneyeyim bari.Ellerine sağlık canım.Sevgiler

Anonym hat gesagt…

Yaren'ciğim,çok şık ve nifis görünüyor kartopalrın ellerine sağlık bitanem..

Kocaman öpüyorum ve sevgilerimi gönderiyorum..

Gül/d.tadı