Donnerstag, Juli 31, 2008

TASINDIIIIM :)

Bir müddet blogumdan uzak kaldim,sayfalarinizi ziyaret edemedim.Biz tasindik daha önce yasadigimiz sehre ailemin arkadaslarimin ve tüm cevremin oldugu sehre Mannheima döndük.Cok ama coook mutluyuz. Bilgisayarimiz ve telefonuzmuz telefon sirketinin problemi yüzüntün simdiye kadar baglanamamisti.Bugün baglandi bende hemen sayfalarinizi ziyaret ettim.Aksamada yorum birakicam insal. Sevgilerimi gönderiyorum hepinize:)

Kommentare:

Hatice hat gesagt…

Yarenciğim sevdiklerine kavuşman ne güzel, yeni evinde güle oturman dileğiyle...
sevgiler...

GANNE hat gesagt…

Yaren ne mutlu sana. Yeni eviniz hayırlı olsun. Sevdiklerinle beraber hep beraber olursunuz bundan sonra inşallah. Sevgiler...

anneminkiziyim hat gesagt…

Canim hos geldin,
yeni evinde mutlulklar ve saglikli oturmani dilerim, insallah konusur, bu gecen zamani degerlendiririz, sevgiler....

yildiz hat gesagt…

Canimmmmmm,herseyin yoluna girmesine sevindim.Bebecik gelmeden
düzenini tekrar kurdun.Bundan böyle hersey daha güzel olur insallah.Yeni evinde ailenle beraber huzur icinde oturmani diliyorum.Numarami biraktim.Kendine iyi bak,öpüldün canimcigim....

Düğme Bay'la BinbirçeşniHayat hat gesagt…

canım cok sevındım taşınmana ,gönlune gore vermıs rabbım....sevgılerımle..

birdilimdus hat gesagt…

Canım benim demek ki sonunda gönlünüze göre bir yer buldunuz ve sen de yalnızlıktan kurtuldun Bebecik yeni evinizde dünyaya gelecek demek ki harika. Çok sevindim canım yeni eviniz sana ve ailene mutluluklar getirsin.

Sevgiler,
Evren

EZGi :)) hat gesagt…

yarencim öncellikle hoşgeldin canım :))
yeni evin hayırlı uğurlu olur insallah
sevdiklerine kavuşmana da çok sevindim
canım kocaman öptüm kocaman sevgiler

Serap'la turuncu lezzetler hat gesagt…

canım benim hoşgeldin Ailenin yanına taşınmana çok sevindim Mannheime bir defa gittim küçük istanbul gibi valla kendimi orada trde gibi hissetmiştim :) yeni evinde güle güle otur canım..öpüyorum kocaman sevgiler

Zehra hat gesagt…

Yarenciğim....oh şükürler olsun, sesini duyabildik.Çoook merak ettimdi seni...gerçi merak eden ararmış ama bende karışık bir yaz geçiriyorum.İyi olmana sevindi.Sanırım daha da yakınlarıma mı geldin? İnşallah birgün görüşürüz.Yeni evinde sağlıklı mutlu günler diliyorum, bu arada doğum ne zaman Yarenciğim?

sevgiler

Zehra

SİBEL'İN TARİF DEFTERİ hat gesagt…

Yarenciğiimm, hoş geldin güzelim, özlemiştik valla. Öncelikle yeni evinde güle güle otur, senin adına çok sevindim, geri dönmenin seni ne kadar mutlu ettiğini tahmin edebiliyorum. Ben de Ankara'ya gelecekti noldu, ses çıkmadı diyordum:-)
Çok öpüyorum canım

Damak Tadı hat gesagt…

Canım benim,hem sevdiklerine,hem mahallene ve güzel bir eve taşınmana çok mutlu oldum..Evin hayırlı olsun ve hep mutlu yaşayın orada..

Kocaman sevgilerle..

ayselce hat gesagt…

yarencim hosgeldin canim tasindin demek mannheima dimi...

bizim arkadaslarin akrabalarida orda yasiyor, eee memnunmusun canim?

ay kiz iskender kebabin tarifini yazmaya vakit kalmadi kisa anlatayim canim cok basit

evde kalan ekmekler ve yufkalari firinda kizarttim ve kücük kücük dilimledim bir tabaga dizdim, domates sosu hazirladim icinde baharatlar vardi, yufkanin üzerine döktüm bolcana, sonra tavuk gögsü baharatladim ve tavada kizarttim, domates soslu ekmegin üzerine yaydim üzerinede yogurt ve kizarmis biber bu kadar :)))

murat cok begendi hihi en önemliside bu...

canim sana evini yerlesmekte kolay gelsin, hayr ola yarencim neden tasindiniz esinin isimi degisdi anlat merakta kaldim :))

canim sen yavascana yine dön bize ama hiz yapipta strese girme, hersey yavas yavas ister ev isi ister blogu günceleme oki :))

iyi bak kendine canim...

hayirli aksamlar

yazin icin sag ol

sarımutfak hat gesagt…

YARENCİM GÜLE GÜLE OTURUN HAYIRLIOLSUN
TÜRKİYEYE NE ZAMAN GELİCEN
ÖPTÜM CANIM

meleginmarifetleri hat gesagt…

Bende yarenden ses soluk çıkmıyor ayran içip ayrımı düştük bi bakayım dedim:=)
Yeni evinde güle güle otur canım hadi bekliyorum öptüm seni bay.

Selcen hat gesagt…

Canım senin adına sevindim bebiş ve sen nasılsınız büyüdünüzmü:)) Oğluşunda iyidir umarım.

Öpüyorum sevgiler...

anneminkiziyim hat gesagt…

yarencigim, nasilsin, görmeyeli. Canim sen aksam bana yorum yazmistin dimi, nerde yoook, bulamiyorum....

anneminkiziyim hat gesagt…

Merhabalar yarencigim, dün geceki yorumun sabah yoktu ama simdi gelmis, bir aksaklik var ama anlayamadim, iki yorumunda simdi burda canim, sevgiler...

pastacı cafe hat gesagt…

tüm sewdiklerinle mutlu olmanı diliyorum yarencim selamlar

sofraozlemi hat gesagt…

oh be döndüğüne çok sevindim..gelip gide gide bi hal olmuştum..bizde çocukken orada oturmuştuk..çok türk olan bi yer..vede çok özlemişim çocukluk hatıralarım canlandı birden..canım güle güle otur yeni evinde..


sevgilerimi gönderiyorum sana:)

ALi hat gesagt…

Mrb arkadaşım çok güzel bir blog olmuş başarılarının devamını dilerim..
Benim siteme de beklerim www.anindayorum.com
Hoşçakal...

mona lisa hat gesagt…

yarenciğim yeni evinde mutluluklar diliyorum.ailene ve arkadaşlarına yakın olmana sevindim.mutlu ol,mutlu kal,sevgiyle kal

anneminkiziyim hat gesagt…

Merhabalar Yarencigim, canim Ayyachat neden olmuyor, arkadaslar bana soruyor. Bende iki gecedir giriyorum, malesef yazi kutucugu kayip, anliyamadim. Belki senin bilgin vardir canim, sevgiler, görüsmek üzer, Allaha emanet ol....

Ferhanca hat gesagt…

Bende sna sevgilerimi yolluyorum..çok mutlu olun yeni şehrinizde..

ben de diyorum nerlerde .hoş bende yoktum bu aralar neyse kışa doğru daha çok başlar buluşmalar..sevgiler..

Bir Anne hat gesagt…

Senin adina cok sevindim canim, insanin sevdigi kisilerle ayni sehirde yasamasi cok guzel. Hayirli olsun.
Sevgilerle

şengül hat gesagt…

canım yeni evin hayırlı olsun ailenin yanına taşınmış olman çok güzel bütün güzelllikler seninle olsun canım benim (((((((((((((((( bebişimiz nasıl ne kadarlık oldu )))))))))))) sengiler canım öpüyorum

ikizlerinannesi;keskinli hat gesagt…

canim bebegim
yeni evin hayirli olsun güle güle otur bacim kahveden firsat bulup yoruma ancak geldim neyse sen anladin onu aksama görüsürüz insallah öptüm

ÖZGÜLÜN TARİFLERİ hat gesagt…

yarenim sevdiklerine kavusman ne guzel olmus ne mutlu sana canim.
yeni evindede gule gule otur.
bebek yola cikmadan tasinip sevdiklerinin yaninda olman cok iyi olmus.
canim cok opuyor kucak dolusu selam ve sevgilerimi gonderiyorum kendini cok yorma Allaha emanet ol.

DİLEK hat gesagt…

Hayırlı olsun canım
Güle güle otur yeni evinde
sevgiyle kal

Selin hat gesagt…

Yarenciiiiiimmmm,
Çok özledim seni yaaa. Yeni evin hayırlı olsun tatlım. Öpüldün...

yalnizim hat gesagt…

yaren bu blogu buldugma o kadar cok sevinmistim ki- nihayet kosoca ankarada benim gibi ayni durumda olan birini buldum diye, ama sen tasinmisin malesef. benimde bir kizim var ve ankarada yasiyorum ailem almanyada ve onlari cok özlüyorm burda yalniz olmaktan cok bunaldim. bende mannheima yakin bir sehirde dogdum büyüdüm bir senedir burayim dertlesebilecigim bir arkadas ariyorum. seninle maillesebilirmiyiz sanirim en iyi sen beni anlarsin...

ÖZGÜLÜN TARİFLERİ hat gesagt…

Bu gunun feyzi uzerinize,rahmeti gecmisinize,bereketi evinize,
nuru ahiretinize,sicakligi yuvaniza dolsun.
Berat kandiliniz kutlu olsun.

sevimin sayfasi hat gesagt…

Bugün ellerini semaya gönlünü Mevlaya aç, bugün günahlardan olabildiğince kaç, bugün en gizli incilerini onun için saç çünkü bugün kandil, kandilin mübarek olsun.

sevimin sayfasi

Damak Tadı hat gesagt…

Hayırlı kandiller canım..Kocaman öpüyorum yanaklarından..

Sevgilerle canım...

EZGi :)) hat gesagt…

yarencim canım yaz dönemi o kadar yoğunum ki.hiç ilgilenemiyorum blogumla.insallah eylül ayı ve sonrası bomba gibi geleceğim aranıza.ee biraz daha özleteyim kendimi :)) mesajın için çok tesekkürler canım inan ki çok mutlu oldum.bende çok özledim sizleri. kocaman öptüm seni kocaman kocaman sevgiler

rümeysaninrüyasi hat gesagt…

canımcım bu ara okadar yoğundumki değil biloğa ugramak oturamadım bile misafirler düğün falan derken 1 ay dır öldüm valla tam dinlenme ye hazırlanır ken bu kezde taşınma işimiz çık tı napcaz bilmiyorum sevgiler canım öpüyorum evinde de güle güle otur canım hayırlı olsun

muko hat gesagt…

merhaba yarencim,bende çok yoğun olduğum için gelemiyordum ziyaretinize ,yeni evin hayırlı olsun canım

sevgiler öptüm..

sevdamavisi hat gesagt…

Yarenciğim,
çok sevindim mutlu olmana. çok güzel olur umarım. sevgiler.

morincir hat gesagt…

Merhaba Yaren

yeni evinizde güle güle oturun.
Sevdiklerine yakın olmanıza çok sevindim.

Sevgiler
Işıl

Tijen hat gesagt…

Yeni yuvan hayırlı olsun sevgili Yaren. Çok güzel günler geçirmen dileğiyle.