Dienstag, Dezember 09, 2008

BAYRAMINIZ KUTLU OLSUN


17 Kommentare:

pervin hat gesagt…
Dieser Kommentar wurde vom Autor entfernt.
pervin hat gesagt…

Sevgili yarencim bayramınız mubarek olsun bebeğiniz anneli babalı büyüsün sevgi dolu günler sizin olsun...

Bir Dut Masalı - nUnU hat gesagt…

İYİ BAYRAMLAR CANIM
SEVGİLER NuNu

Gönülünce Lezzetler hat gesagt…

KURBAN BAYRAMINI SEVDIKLERINIZLE BERABER SAGLIK VE HUZUR ICINDE GECIRMENIZI DILERIZ. BAYRAM TUM INSANLIGA HAYIRLI OLSUN!

Mutfak Havlusu hat gesagt…

seninde bayramın mübarek duaların kabul olsun..

Nükhet hat gesagt…

Yarencim, bayramın kutlu olsun. Bebeğin hayırlı olsun,Allah uzun ömürler versin. Sevgiler...
Nükhet
http://www.yemeksitesi.de/

Unknown hat gesagt…

BAYRAMINI EN ICTEN DILEKLERIMLE KUTLAR, SAGLIK, BASARI VE MUTLULUKLAR DILERIM.

Baharcicegi hat gesagt…

neseli huzur dolu bayramlar dilerim canim

Anonym hat gesagt…

Her ilkbaharda gelinciklerin en güzel başlangıçları müjdelemesi gibi, bu bayramın da sana ve ailene mutluluk ve neşe getirmesi dileğimle Kurban Bayramını kutluyorum...www.yuncafe.blogcu.com

mutlulukmutfaktagizlidir hat gesagt…

Yarenciğim, teşekkür ederim canım!
Senin de Kurban Bayramı'n kutlu olsun!
Sevdiklerinle birlikte nice sağlıklı, keyifli, mutlu, umutlu bayramlar geçirmen dileğiyle!

sarımutfak-hande hat gesagt…

bende senin geçmiş bayramını kutlarım cnm
gözünaydın kutlarım allah analı babalı büyütsün cnm
öptüm

Anonym hat gesagt…

Yaren'cim gecmis bayramin mübarek olsun canim gecte olsa...

Yavrularinla ve esinle beraber huzurlu mutlu saglikli ve sihhatli günler diliyorum,sevgiler...

Seval

Işıl hat gesagt…

Merhaba Yaren

öncelikle bebeginiz olmus cok tebrik ederim, bende ilk bebegimiz icin son haftalarimi sayiyorum.

Allah bagislasin ve saglikli büyütmeyi nasip etsin.

Ayrica gecmis kurban bayraminizi kutlarim
sevgiler
Isil

Unknown hat gesagt…

slm canım hayırlı günler dılerım bıde ufak bı sorum var canım sana su menü kısmını nasıl ayarladın ben nedense blogspotta bunu bitürlü beceremedım aydınlatırsan sevınırım öpüldün...

sevdamavisi hat gesagt…

Yarenciğim,
geçmiş bayramın kutlu olsun. sayfana girince birden şaşırdım demek bir kişi daha katıldı ailenize. sağlıklı uzun bir ömrü olur umarım. güle güle büyüt. sevgiler.

Selcen Şenocak hat gesagt…

Yarencim nasılsın bebişimiz nasıl msn de de karşılaşamıyoruz sen artık çok yoğunsundur kolay gelsin canım öpüyorum
sevgiler...

Disalce hat gesagt…

canım bebeğinin dünyaya geldiğini yeni gördüm...çok sevindim....çok severim yeni doğmuş bebekleri...ööyle hareketsiz kucağımda yatmalarına bayılırım....gözün aydın canım benim.....

geçmiş bayramın mübarek olsun....