Freitag, Mai 16, 2008

Chocolate-Chip-Muffins / Cikolatali Muffin

Bu lezzetli Muffinin tarifini Kitap etkinliginde sevgili Zehracimin hediye ettigi kitaptan yaptim,cok ta nefis oldu. Iyiki yapmisim:)

MALZEMELER
  • 150 gr. Cikolata
  • 1/8 l Süt
  • 3 pak. Vanilya
  • 250 gr. Un
  • 2 cay kasigi Kabartma tozu
  • 1/2 cay kasigi Soda
  • 120 gr. Seker
  • 1 Yumurta
  • 50 gr. yumsak Margarin
  • 80 gr. damla Cikolata

HAZIRLANISI

Öncelikle firini 180°C de isitin. Cikolatayi güzelce rendeleyin.Sütten 5 yemek kasigi alip icine vanilya katarak ocakta kaynatin. Un, kabartma tozu ve soda karistirilir. Diyer sütün icine kaynatilmis olan vanilyali süt eklenir,ardindan seker, yumurta, yag, cikolata ve damla cikolata eklenir ve derin bir kapta karistirilir.En son unlu karisimda eklendikten sonra tekrar karistirilir. Hamur yaglanmis muffin kalibina doldurulur,ya da muffin kagitlarina. Firinda orta kata yerlestirilip yaklasik 25 dak. pisirilir. Pistikten sonra 5 dak. dinlendirilir. Soguduktan sonra servis yapilir.Afiyet olsun.

Kommentare:

SevgiSeli40 hat gesagt…

canim mafinler sanki hazir gibi olmus cok güzel kabarmis eline saglik iyi hafta sonlari

eyvahhyemekyandiocakbatti hat gesagt…

yarenimmmm bebişimmm yavru ceylanımmmm elciklerine sağlık pek güzel olmuşlar...hee kendine dikkat et cenimize ey bak...:))) öpüyorum güzel yürekli arkadaşım benim...sevgilerimle

Feyza Fidan hat gesagt…

Oyy benim çift canlı :)) Yarenimmm neler yapmış böyyle...Canım bacım iyimisin sen, valla süper bir haber oldu benim için..Gönül ayaklı gasste olduğu içüün sürmanşetten ilan ettiğinde çook sevinmiştim :))
Allah tamamına erdirsin, sağlık sıhhatle kucağına al tiyzesinin kuzusunu :)
Muffinlerin süper, hemide çiköölatalı, yani benlik :)
Ellerine sağlık canımcım,
Öptüm seniii..

pastacı cafe hat gesagt…

yarenim bebiş mi bekliyoruz şimdi biz:)ay ben beni napim ya ben yokken neler olmuş böyle uzatmamalı arayı artık yarenime daha çok vakit ayırmalı bebiş geliyo bebiş:)bebişin heycanından muffinleri unuttum ben çok güzel olmuşlar yarenim çikolatalı olan herşey güzeldir benim için:)

derya hat gesagt…

yaren'cim enfesler ellerine sağlık...

Anonym hat gesagt…

ellerine saglik canim
mufinler cok guzel gorunuyorlar

www.yenitadlar.blogcu.com

OZAY hat gesagt…

Canım benım ellerıne sağlık.Kendıne ıyı bak .optum canım..

yesildomates hat gesagt…

canım yarenim senin adına çok sevindim..kusura bakama şu sıralar biraz yoğun olduğum için tebriğe biraz geç geldim...tekrar tebrik ederim..minik bebebiğize ve kendine dikkat et oldumu:))

canım muffinlere harika olmuş..
ellerine sağlık..
kocaman öpüyorum....

kizilciksurubu hat gesagt…

Cok lezzetli görünüyorlar,Yaren'ciiim ellerine saglik canim benim. Güzel bir hafta sonu tatili diliyorum sana, hoscakal.

birdilimdus hat gesagt…

Ellerine sağlık canım pek güzel görünüyorlar. Pofuduk pofuduk :):):)
Öpüyorum seni kocaman tatlım.

Sevgiler

ayca hat gesagt…

Yarencim çikolata oldumu ben hiç dayanamam, okadar nefis görünüyorki ellerine sağlık....
tarifini aldım...
Altaki fincana bayıldım...

antepası hat gesagt…

Hayırlı olsun Yaren'im.Aramıza hoşgeldinde diyemedim.Ellerine sağlık.Canının çektiği birşey varsa hemen göndereyim

tugce hat gesagt…

Çikolatalı muffin...bayılırım..çok da güzel görünüyorlar...
Ellerinize sağlık....:)
İyi hafta sonları dilerim....

banu gökşin hat gesagt…

canım çok guzel görunuyor ellerine sağlık iyi hafta sonları. sevgilermle..

rümeysaninrüyasi hat gesagt…

yarencim merhaba nasılsın canım ellerine sağlık çok nefiss gözüküyor mufinler çayımızda var alıyorum tabağı sevgilerimi bırakarak
aaaa tam kapatırken yorumlara bi takıldı gözüm yarencimm bebişmi geliyor oooo çok sevindim valla allah anneli babalı sağlık bir evlat versin rabbim

karakazan hat gesagt…

Yarencigim muffinler ne güzel olmuslar harika kabarmislar.Eline saglik canim.
sevgilerimle,serap.

semra mutfakta hat gesagt…

yarencim ellerine sağlık cnm nefis görünüyor.çikolata deyince orda dururum ben bilirsin.cnm hamileliğinin iyi geçtiğini zannediyorum.böyle mamalar hazırladığına göre:)öptüm seni cnm.

Yemegimle hat gesagt…

Yaren'cim hediyeni bugün aldim canim cok tesekkürler,biliyorum cok beklettim ama 1 haftadir Hollandadaydim,gelir gelmez hediyeni yayinladim...

Kitap secimin cok zevkli ve kurabiyelere bayildim ellerine saglik canim cok öptüm sevgiler...

Baharcicegi hat gesagt…

cayin yaninda her gün olsa yerim mufin ve kek türü pastalari,nefis olmus yarenim eline saglik.

disal hat gesagt…

yarenim valla senin miden şu aralar nasıl bilmem.......bulanıp ne yapmıyosun inşallah...

muffinler harika görünüyor...

ellerine sağlık canikom....

Bir Anne hat gesagt…

harika olmus muffinler, ellerine saglik canim

meleginmarifetleri hat gesagt…

Süper bir kek olmuş ellerine sağlık canım.
Öptüm bay..

HULYA hat gesagt…

Canım Yaren'im,
döktürmüşsün yine valla.Canım çekti görünce.ellerine sağlık canım. Bu aralar yoğunluğum nedeniyle siz arkadaşlarımı bir süre ihmal etmek zorunda kaldım.Ne olur kusuruma bakma canım.Sevgiler

Serap'la turuncu lezzetler hat gesagt…

pişti olmuşuz bendede muffin var:) ama seninkiler daha güzel olmuş canım istedi valla:) ellerine sağlık canım öpüyorum kocaman sevgiler

yildiz hat gesagt…

Canimcigim,kendini biraz iyi hissedip pc.basina gecmissin.Iyi de etmissin.Muffinslerin de süper gözüküyor,ellerine saglik.
Kendine iyi bak,sevgiyle ve dostca kal...

sevdamavisi hat gesagt…

Yarenciğim,
ellerine sağlık çok güzel olmuş muffinler. sevgiler

Ferhanca hat gesagt…

Canım yarencim inşallah iyisindir.Sesin çıkmıyor, bebişde iyidir umarım .kendien dikkat et.
sevgiler, çok öptüm.

karabıberınmutfagı hat gesagt…

slm canım ellerıne kollarına saglık cok güzel ve sırın olmus muffınler öpüldün canım