Mittwoch, Mai 14, 2008

KAHVE KITAP ETKINLIGI VE HEDIYEM

Sevgili Burcagin düzenledigi Kahve Kitap etkinligine bende ilk defa katildim ve iyikide katilmisim ,cok harika bir etkinlik. Böye güzel bir etkinligi düsünüp ve düzenledigi icin kendisine cook tesekür ediyorum:)
Benimde hediyem bana 13 Mayista ulasti.Kimden mi? Blog aleminden cook sevdigim arkadasimdan biri,sevgili Zehra - Eys´s Cookies :) Paketi aldigimda ne kadar heycanlandim,birde Zehranin adini okuyunca ,heycanim artti. Hitaplar harika,cok sevdim ,cok güzel secmis Zehracim.Kendisine cook tesekür ediyorum.Kitaplari ve gönderdigi sirin fincani hatira olarak saklicam. Bana kimin ciktigini simdilik söylemiyorum,cünkü o arkadasimiz kendisi sayfasinda öncelikle aciklamasi daha dogru olur diye düsündüm.Insal benim kadar o da cok sevinir. Ben bu etkinligin acemisiydim.Bir dahaki sefere daha bilincli olcam:))
Herkeze sevgilerimi gönderiyorum.

Zehracimin gönderdigi kitaplar ve güzel sözlerini yazdigi kart.
Güzel fincan ve de tatli yiyip tatli tatli okumak icin cikolata:)

Kommentare:

disal hat gesagt…

yarencim harika bir etkinlik harika hediyeler....

canım benim güle güle iç oku....yee....

öpüyorum seni...

Tijen hat gesagt…

Keyifli okumalar!

Baharcicegi hat gesagt…

Güzel bir etkinlik,kitap kadar degerli bir hediye yoktur,diger hediyelerinde güzelmis iyi günlerde kullan canim.
cok öpüyorum tatlim

Zehra hat gesagt…

Sevgili Yarenciğim...inan bende senin adını okuduğumda çok sevinmiştim. Hediyelerini beğenmene çok sevindim, güle güle kullan arkadaşım...sevgiler


zehra

Lezzet Gemisi hat gesagt…

MERHABA... ZİYARET VE YORUMUNA ÇOK SEVİNDİM. ÇOK TŞK. EDERİM. TARİFLERİN ÇOK GÜZEL. HEPSİ İÇİN ELLERİNE SAĞLIK CANIM. HEDİYELER DE ÇOK HOŞ, ÇOK ANLAMLI. GÜLE GÜLE KULLANMAN, KEYİFLE OKUMAN DİLEĞİYLE.... HAYIRLI CUMALAR DİLERİM, SEVGİLER....

anneminkiziyim hat gesagt…

Selamlar Yarencigim, aaa ne güzelmis bu etkinlik, hadi hediyelerini güle gple kullan canim.
Hayirli cumaalar diliyorum, sevgiler...

muko hat gesagt…

içim cız etti yaaaaaa :S
ben maili yanlış adrese göndermişim ve katılmak istediğim halde katılamadım etkinliğe:A
nasip değilmiş napalım...

hediyeleirn çok güzel,bu tür etkinliklerde çok güzel ..
öpüyorum yarencim..

Betül hat gesagt…

Gerçekten de çok güzel hediyeler Yaren'ciğim. Hem güle güle kullan hem de neşeyle oku.

Sevgilerimle.

birdilimdus hat gesagt…

Canım benim kitaplarını güle güle oku olur mu? Belki de bu dönemlerde seni en çok oyalacak şey kitaplardır.

Sevgiler bitanem kendie iyi bak.

LAVANTİN hat gesagt…

Hoş bir etkinlik.
Hayırlı cumalar...

Düğme Bay'la BinbirçeşniHayat hat gesagt…

yarencım kıtaplarını gule gule oku ve cıkolataları da afıyetle ye:)))
ılkıne katılmıstım bunu kacırdım olsun yıne katılırım ıns..
sevgılerımle..

aslında onceden yorum yazmıstm ama gelıp okuyayım dedım yok heralde sıstemde bı hata oldu..ıns..bu kayıtedılır:))

ikizlerinannesi;keskinli hat gesagt…

canim tüm dualarinin kabul olmasi dilegiyle hayirli cumalar

mutlulukmutfaktagizlidir hat gesagt…

Canım, sana keyifli okumalar, atıştırmalar ve yudumlamalar diliyorum! Hediyelerinin hepsi birbirinden güzel tatlım!
Sıcacık sevgiler sana!