Montag, Juni 22, 2009

Eyvah Gönül Yemekteyizde :)))

Belki duymusunuzdur arkadaslar ,cok sevdigim arkadasim Eyvah yemek yandi Gönül bu hafta yemekteyiz programinda yarismaci olarak katiliyor. Bu haftayi öyle bir heycanla bekledimki sonunda bu gün izleyebildim.Ilk gün sevgili Gönüldeydi sira.Bence cok güzel gecti, cok güzel yemekler secmis, kendisini kutluyorum.Insal. marifetleri ve sevenlerinin verdigi destegi ile kazanir. Sana bol sans diliyorum Gönülcüm ,dualarimiz ve oylarimiz seninle. Oy ile destek vermek isteyen arkadaslarimiz:

1 YADA GÖNÜL YAZIP 3544 e YOLLAYABILIRSIMIZ.
Cumartesi günü aksam canli yayin olacak.

1 Kommentar:

anneminkizıyim hat gesagt…

Yarencigim selamlar canim, benim türk programlarin olmadigi icin izliyememistim, ama sagolsun gönül adres vermis ordan girip baktim. Ayy bayada gicik oldum, ne o herkes bir bahane bulyor arkadan cekistiriyor ve ukalalik yapiyor, ayy ben dayanamam masallah gönüle iyi dayandi onlara, cok güzel yemekler yapti ve sundu, hepside cok emekligdi bence. Canim bebisin nasil iyisinizdir insallah, sevgilerimle....