Mittwoch, November 25, 2009

JÖLELI KUP


Bu lezzetli tarifi sevgili Özgül abladan aldim ve de sonuctan cok menmun kaldim. Özgül abla ahu dudlu yapmayi tercih etmis,bende kücük bir degisiklik yaparak börtlenli yapmaya karar verdim.

MALZEMELER
Krema icin:
  • Muz aromali Creme Yogo (Dr. Oetker)
  • 250 ml yogurt
  • 250 ml süt
Jöle icin:
  • 1 paket Cilek aromali Jöle
  • 250 ml soguk su
  • 250 ml sicak su
  • 1,5 - 2 su bardagi bögürtlen

HAZIRLANISI

Öncelikle bir kabda sicak suyun jöleyi de ekleyip , eriyinceye kadar karistiriyoruz. Daha sonra soguk suyuda ilave edip oda sicakligina gelinceye kadar bekletiyoruz. Istenen kivama geldikten sonra börtlenleri ekliyorsunuz ver karistiriyorsunuz. Isteyen baska meyveyle deneyebilir. Hazirlanan jöleyi cuplarin yarisi dolacak sekilde paylastirin ve bir tepsinin kenarina egik sekilde dizin buzdolapta bekletin. Eger bu tatliyi kisin yapiyorsaniz üzerini kapatip balkondada jölenin donmasini saglayabilirsiniz. Diyer taraftan Cremayi hazirlamak icin bir kabin icine süt koyup icinede Creme Yogoyu ekliyoruz ve mikserle 3 dak. kadar cirpiyoruz. Daha sonra yogurdumuzuda ekledikten sonra yaklasik 20 saniye cirpin, daha sonra icinde jöle olan kuplarin bos kalan kisimlarina dolduruyoruz.Üzerlerini bögürtlen veya arzuya göre secilen mevelerden süsleyebiliriz. Afiyet olsun.

17 Kommentare:

anneminkizıyim hat gesagt…

Merhabalar Yarencigim, ellerine saglik, tatlin harika olmus, cok güzel görünüyor tadi da bir o kadar güzel olduguna eminim.
Canim seninde Bayramin Kutlu OLsun. Esin, cocuklarin ve ailenle güzel mutlu bayramlar gecirmeni temenni ederim, sevgiler....

hayat hat gesagt…

Yarenciğim,kup harika görünüyor.Eline sağlık.
Bayramınız kutlu olsun.
Sevgiler...

SeViL ( sevdalitatlar ) hat gesagt…

Sağlıklı huzur dolu hayırlı bayramlar diliyorum.
Sevgilerle …
( SeViL :…

ceyt hat gesagt…

Yarencim, hayırlı bayramlar canım.sevgiler...

İlker Ergin hat gesagt…

yarennnn nerdesin sennn?????????????
hiç aramadın yahu:(((merak ettim...bekliyorum:(((

Mutfak Havlusu hat gesagt…

Hayırlı bayramlar dileğiyle..

sevimin sayfasi hat gesagt…

Her ilkbaharda gelinciklerin en güzel başlangıçları müjdelemesi gibi, bu bayramın da sana ve ailene mutluluk ve neşe getirmesi dileğimle. Kardeşliğin doğduğu, sevgilerin birleştiği, belki durgun, belki yorgun, yine de mutlu, yine de umutlu, yine de sevgi dolu nice bayramlara.
sevgilerimle sevim

Anonym hat gesagt…

Bayramin kutlu olsun canim benim, sevdiklerinle birlikte daha nice güzel bayramlar diliyorum.
Cup da cok nefis görünüyor, ellerine saglik tatlim. Cok öpüyorum.

keskinli hat gesagt…

Kurban Bayramınız kutlu, yüreğiniz umutlu, umutlarınız atlı, sevdanız kanatlı, mutluluğunuz katlı, sofranız tatlı, mekânınız tahtlı, ömrünüz bahtlı olsun...

~Semra Mutfakta~ hat gesagt…

Yaren'cim cnm nasılsın görüşmeyeli,özlemişim gerçekten.Nefis görünüyor tatlın ellerine sağlık cnm.öptüm.

Unknown hat gesagt…

Yarenim kup cok nefis gorunuyor ellerine saglik canim begenip denemene sevindim, afiyet olsun.

Gecmis bayramini kutlarim.
Kucak dolusu sevgilerimi biraktim.

Baharcicegi hat gesagt…

tam benlik olmus hem sütlü hem meyveli, hafif ve kaloisi az harika bir tatli olmus eline saglik canim
cok öüyorum canisi

Disalce hat gesagt…

nefis görünüyor yarenciğim...

çok severim sütlü tatlıları...

helede böylesini yeme yanında yat..

bende deniycektim çok önceleri görmüştüm jöle ile yapmışlardı ama aklımdan çıkıp gitmiş..

nefis görünüyor ellerine sağlık..

burcunokta hat gesagt…

Tariflerinizin hepsi muhteşem, ellerinize saglık.Görüşmek dilegiylen.

made in funda hat gesagt…

gerçekten de harika görünüyor canım.afiyetler olsun...

anneminkizıyim hat gesagt…

Merhabalar Yarencigim, ugramisin ama görüsemedik, kacta gireceksen yaz konusalim biraz, öptüm sevgiler....

TATLI TUZLU hat gesagt…

cok güzel olmus ellrine saglik.tesadüf siteni gördüm.cok sevindim.Takipteyim.Bu kadar sahane seyleri kacirmam dogrusu ypabilirsem hepsini deneyecegim.Sevgiler hayirli aksamlar...