Samstag, April 11, 2009

ROKALI FASULYE SALATASI / Almanya Blogcular bulusmasi, Ödüller ve Mimm


Blogcular bulusmasi ile ilgili konu asagida.


MALZEMELER
  • 500 gr. yesil fasulye
  • 300 ml. su (hafif tuzlu)
  • 200 gr. beyaz fasulye (haslanmis veya konserve)
  • 1 Sogan
  • 2 Domates
  • 1 demet Roka
  • 4 yemek kasigi sirke
  • 1 yemek kasigi Zeytinyagi
  • karabiber
  • tuz
  • bir kac dal maydanoz ve yesil sogan
  • 400 gr. alabalik fileto füme
  • yarim cay kasigidan daha az seker

HAZIRLANISI

Yesil fasulyeyi hafif tuzlu suda hasladiktan sonra beyaz fasulye ile birlikte bir derin kabin icine koyun. Isteyen beyaz ve yesil fasulyeyi konserve kullanir isteyen taze alip haslar. Rokalar temizlenir yikanir ve suyunun süzülmesi icin bir kenarda bekletilir ve daha sonra parmak iriliginde dogranir. Soganlar soyulur,domatesler yikanir ve kare seklinde dogranir. sirke,Zeytinyagi,seker, kücük dogranmis maydanoz ve soganlar karistirilir , domates sogan karisimi ile karisir. Bu sos sicak olan fasulyelerin üzerine dökülür ve sogumaya birakilir. Rokalari da ekledikten sorna en son kücük dogranmis balik parcalari konur ve karistirilir. Bir porsion`da 222 kcal, var. Bu saglikli ve lezzetli diyet salatasini tavsiye ediyorum. Afiyet olsun.

ALMANYADA BLOGCULAR BULUSMASI
Blogcu arkadaslarin sayfalarinda blogcularin bulusmasini severek bir o kadarda özenerek okuyoruz. Bizler malesef yurtdisinda oldugumuzdan bulusmalara katilamiyoruz. Bizde burdaki arkadaslarla konustuk ve burda almanyada blogcular bulusmasi yapmaya karar verdik. Burda arkdaslarin cogu birbirlerine cok fazla uzak mesefedeler. Ortak yer olarak KÖLN sehrinde bulusmayi düsünüyoruz. Tabiki bu degisebilirde. Almanyadaki bulusmak isteyen blogcu arkadaslar bir bildiri birakirlarsa sevinirim. Almanyadaki blogcu arkadaslar bulusma bannerini sayfasina ekleyerek destek olabilirler ve böyleliklede daha fazla blogcuya ulasmis oluruz.
Katilmak isteyen ismini ve kaldigi sehri yazarsa sevinirim. Simdiden tesekürler.


SMART BLOGGER AWART ÖDÜLÜ

Sevgili arkadaslarim Serpil ablammm ve Ferkay ablammm beni SMART BLOGGER AWART ödülüne layik görmüsler. Her ikisinede cok tesekür ediyorum , beni onure ettiler. Kural geregi bende bu ödülü devam vermem gerekiyormus,bende dayanamayip tüm listemdeki arkadaslarima ödülü veriyorum.Hepiniz en güzeline layiksiniz.

Mim

Ayrica Serpil ablammm beni Mimlemis, kendimi bu mimde maddeler halinde tanitacakmisim. Tekrar tesekürler Serpil ablacim,seni hic kirarmiyim hemen cevapladim.
Kirmaktan kirilmaktan cok korkarim.
Sinirliyim öfkemi icimde yasarim.
Hosgörülü ve neseliyim.
Cocuklarimi cook seviyorum.
Arkadaslarimi seven doganin yesiline denizin mavisine asik duygusal bir anneyim .

Bende tüm okuyanlari mimliyorum,arkdaslarin arasinda ayrim etmek cok zor,bu yüzden bu yolu sectim bende.Hepinize cook tesekür ediyorum,sevgiyle kalin.

28 Kommentare:

made in funda hat gesagt…

salatana bayıldım canım.nefis görünüyor.ödül için de tebrik ederim.sevgiler...

mutlulukmutfaktagizlidir hat gesagt…

Yarenciğim, tebrikler canım! Seni yürekten kutluyorum canım arkadaşım!
Ayrıca sıcacık yazmışsın yine, çok çok teşekkürler!
Kucak dolusu sevgiler!

EZGİLİ TARİFLER hat gesagt…

salatan çok değişik olmuş canım ellerine sağlık sevgiler.
ödül için de ayrıca tebrikler.

kizhatce hat gesagt…

eline sağlık çok nefis bir salata..sevgiler...

Anonym hat gesagt…

Basta tebrik ediyorum seni canim ödül icin.Salata nefis olmus eline saglik.
Sevgilerimle,Serap.

serpilobakizi hat gesagt…

canıımm senin sıcacık biri olduğunu hissediyordum bu vesileyle iyice tanımış oldum..
ablan kurbann ossunn kız
salata nefis sen yaparsında güzel olmazmı yavyuumm..
SEVGİLEEERR ÖPTÜÜÜMMMMMM...

Melek* hat gesagt…

farklı bişey olmalı bu salata ama tadı güzeldir eminim ellerine sağlık

Eya hat gesagt…

Yarencigim, Almanya bulusmasinda bende varim... Ayrica Köln olmasina cok sevindim bana cok uzak degil...Artik ayrintilar konusunda bilgilerini bekliyorum...

Sevgiler

zehra

Sevil Altunel hat gesagt…

yarencim rokaya birtürlü alışamadım nedense..birde bu tarifle bir deneyeyim bakalım.sen yaptıysan mutlaka nefis olmuştur..ellerine sağlık..sevgiler..

Bir Dilim Düş hat gesagt…

SAlata harika canım ellerine sağlık!!! Eminim harika bir buluşma olacak canım!!!

Sevgiler,
Evren

neslihan erzincan özgür hat gesagt…

merhaba canım.salata nefis görünüyor ellerine sağlık.ödülün için çok tebrik ederim.sevgilerimle...

sevimin sayfasi hat gesagt…

merhaba yarencim, ödülün icin seni tebrik ederim canim.
almanya blogcular bulusmari süper, ben mutlaka varim, nezamandir bende böyle birsey istiyodum. kölnde olmasida cok güzel...
ayrintili bilgilerini bekliyorum

Serap'la turuncu lezzetler hat gesagt…

Canım benim bende senin bloğundayken sende bana yazmışsın:) buluşmaya katılmayı tabikide çok isterim çok güzel düşünmüşsünüz fakat kölnde olması benim açımdan bunu imkansızlaştırıyor malesef yinede gelmeyi deneyeceğim..
ödülün için tebrik ederim..ayrıca salatada süper olmuş ellerine sağlık çok öpüyorum canım..

Anonym hat gesagt…

merhaba teyzecim bu ve öbür yemeklerin cok harika gözüküyor neyse hadi öptüm sadece bi bakim dedim :)

Serap'la turuncu lezzetler hat gesagt…

canım benim saolasın dediğin gibi olabilir tabiki ayrıntıları bekliyorum..çok öptüm iyi geceler

lezizsofralar hat gesagt…

Benimde cok istedigim bir firsat dogmus bulusmayi cok isterim ama Köln bana 6 saat gelmem imkansiz görünüyor,ben Münihte kaliyorum eger bulusmaniz Stuttgart yada Nürnberg taraflarinda olursa mutlaka gelirim daha nerede bulusulacagi kararlastirilmadiysa bu önerimi dikkate alirsaniz sevinirim Yaren'cim eger bu yönde bir karar cikarsa beni bilgilendirirsin canim....

salata nefis görünüyor cok besleyici olmus ellerine saglik,sevgilerimi gönderiyorum...

AKDENİZ AKŞAMLARI hat gesagt…

Canım salatana bayıldım.Ellerıne saglık.Hade bakalım buluşun resımlerı bol bol beklıyoruz.Odul ıçınde tebrık edıyorum.Senı ve kuzucuklarını opuyorum..

Yıldız hat gesagt…

Günaydınlar,
canım davetin için teşekkürler
keşke Almanya'da olsamda gelebilseydim ama ben artık İzmir'de yaşıyorum :)
Almanya'da olsam mutlaka gelmek isterdim gelmek için elimden geleni yapardım ama maalesef :(
Kardeşim Almanya'da gerçi bu aralar çok yoğun Türkiye'den misafirleri var ama yinede bi uğra istersen http://diki35.blogcu.com/ ( Dilek ) ama kalbim sizlerle olacak buluşma resimlerinize bakarım daha sonra ...
Teşekkürler.
Türkiye'den kocaman sevgilerimi gönderiyorum.......

Anonym hat gesagt…

Canim, davetin icin tesekkür ederim. Baneri sayfama eklerim ama katilma konusunda kismet diyelim.
Kismet olursa neden olmasin?
Muhabbetle...

Mebrule hat gesagt…

Davetin icin tesekkurler canim, katilmayi cok isterim.. Koln olmasi benim icin avantaj aslinda, 1 saatlik yol... Umarim nir aksilik olmaz ve gelebilirim...

Fasulyeli salatanda harika gorunuyor, ellerine saglik...

Sevgiler...

Unknown hat gesagt…

Ellerine sağlık canım....

rümeysaninrüyasi hat gesagt…

canımcım bloğumda seni bekleyen bir ödülüm var sevgiler

Kevser - Elda'nin Annesi hat gesagt…

Yaren'cim,
kusuruma bakma canim sana ancak simdi dönebildim, aslinda zamanim sadece bir post yapmaya yetiyor, bilindik ev ve bebek halleri iste bizimkisi.

Almanya Blogcular Bulusmasinda bende varim, beni listeye alabilirsiniz, hatta simdiden oraya nasil arabayla mit trenle mit gitsem bile düsünmeye basladim ve heyecanlandim bile.

Rokayi cooookkkkkk severim, ama türk rokasi olacak, bu Italyanlarinki kesmiyor beni, salatan icinde ellerine saglik, roka ve balik güzel uyum saglayan bir lezzet olmus.

Selamlar ve kocaman öptüm...

~Semra Mutfakta~ hat gesagt…

çook seviyorum rokayı içine ne katsan yerim heralde.en kısa zamanda bu şekilde de deneyeceğim.

Ferkay hat gesagt…

Yaren şimdi bu salata burda olsada bende ekşi ekşi yesem. Tam da grip olmuşken ne güzel giderdi. Ellerine sağlık canım. Bebişi öptüm. Sevgiler...

sevimin sayfasi hat gesagt…

yarencim...imdaaaat...blogumu acamiyorum, ne yapabilirim bana yardim edebilirmisin ???
cok üzgünüm saatlerdir PC nin basindayim olmuyor...
öptüm

made in funda hat gesagt…

BENİM BLOĞUM ÇÖKTÜ.HERŞEYİ İÇE AKTARDIĞIM YENİ BİR SAYFA OLUTURDUM.ESKİ ADRESİMİ SİLİP YENİ BLOĞUMU SAYFANA EKLERSEN ÇOK SEVİNİRİM.BENİ YALNIZ BIRAKMAYACAĞINA İNANIYORUM.SEVGİLER.
İŞTE YENİ ADRESİM...


http://defneninmutfagi.blogspot.com/

keskinli hat gesagt…

canim ben bulusma bannerini ekliyemiyorum yardim yardimmmmmmmmmm