Donnerstag, Januar 03, 2008

HINDI DOLMASI

MALZEMELER
  • Hindi
  • Pirinc
  • sogan
  • maydanoz
  • salca
  • karbiber
  • tuz
  • sivi yag

HAZRILANISI

Hindi temizlenir yikanir bir kenarda bekledilir.Tencereye sivi yag konur ve icine önce sogan dogranir ,pembelesinceye kadar pisirilir.Ardindan salca ve kara biber eklenir sonra maydanoz .Pirinc yikandiktan sonra soganli karisima tuzla eklenir ve ocaktan alinir.Hindinin ici pirinc harci ile doldurulur.Ic harc doldurulduktan sonra hindi dikilir,tuz serpilir ve firina konur.Firinda pistiken sonra servis yapilir. Afiyet olsun.

Not:Malzemeleri göz karari yaptim,pisme saatine bakmadigim icin tam olarak bilmiyorum.

Not: COK YAKINDA GÜZEL BIR SÜPRIZ VAR HEPINIZE ! ! ! ! ! !


Kommentare:

Ilker Erdem hat gesagt…

Sevgili Yarencim hindi cok guzel gorunuyor. Ben de yilbasi gecesi hindi yapmistim. Cok saglikli bir et turudur cok da severim. ellerine saglik.

emelinmutfagi hat gesagt…

Yarencım hindiyı nasıl da güzel kızartmıssın nar gibi ellerıne sağlık bayılırım ıyı kızarmıs hındı ve tavuğa...

şu suprızın ne merak ettım valla son gunlerde msn dede görusemıyoruz fazla uzamadan yap su suprızıde merakan çatlatma bizleri...öptum canım...

zehra hat gesagt…

mutlu hafta sonları :)))

Kevser hat gesagt…

Yaren'cim, hindi dolmasi gercekten nefis olmus, harika da kizartmissin, ellerine saglik.

Bu arada sürpriz dedin, kiz yoksa bir bebis mi yolda??

Bak valla ben simdi sen aciklayana kadar catlarim, fazla uzatma emi.

Sana simdiden güzel bir hafta sonu tatili diliyorum ve öpüyorum, eger bebis geliyorsa kendine de iyi bak diyorum...hi hi

sekergibi hat gesagt…

ay nedir o hindi öyle
bayıldım.........
bende isterimmmmmmmmmm

Ferhanca hat gesagt…

Yaren ellerine sağlık her şey çok güzel.Mutlu yıllar.

MİNELİ hat gesagt…

Merhaba canım öncelikle ziyaretin içinteşekkür ederim.Hindi dolmana bayıldım ama en çokta hindistan cevizli kurabiyen hoşuma gitti canım benim ellerine sağlık sevgilerimle.

Muhteremle Afiyetle hat gesagt…

Sevgili Yaren,
Yılbaşının vazgeçilmezlerinden olan hindi dolmasını nefis pişirmişsin,nar gibi kızarmış,ellerine sağlık.
Sürprizini bende merakla bekliyorum.

ugurbocegimleafiyetle hat gesagt…

Hımmmmm bu hindi harika dolmuş yaaa:))) harika da kızarmış, nar gibi hımmm...Ellerinize sağlık, iyi seneler...Sürprizi merak ettim doğrusu ...

GonuLunceLezzetLer hat gesagt…

Hindi nar gibi kızarmış nefis olmuş ellerine sağlık canım.Güzel bir hafta sonu geçirmeni dilerim...

SevgiSeli40 hat gesagt…

canim ne güzel görünüyor hindi dolman eline saglik yiyenlere afiyet olsun sevgiler

yeşil kivi hat gesagt…

yarem merhaba, bende sana şahane bir hafta sonu dilerim.

hatice hat gesagt…

Yaren'ciğim çok güzel kızarmış çok lezzetli gözüküyor, ellerine sağlık..sevgiler...

semra mutfakta hat gesagt…

Ellerine sağlık cnm.nefis bir görüntü.

Melek* hat gesagt…

wıy hiç sevmem hindiyi ama nar gibi kızarmış onu bana tavuk diye yedirirler doğrusu:)

BETÜL hat gesagt…

ooyyy oyyy oyy cnm o ne yaaa süper mmmm çok özendim ellerine sağlık ama sürprizi çok merak ettim fazla meraklandırmadan açıkla canım öptüm senii

MoonSun hat gesagt…

Hmm ne kadar guzel gorunuyor o hindi oyle :)) Ellerine saglik sevgili Yaren:))

iade-i ziyaretine geldim, bana istedigin zaman, istedigini yazabilirsin, cok da mutlu olurum :))

Kucak dolusu sevgiler gonderdim sana :))

ayselce hat gesagt…

Selamlar Yaren,

sayfandaki tarifler gercekten cok hos ve lezzetli görünüyor...

Ellerine Saglik...

Bende sana iyi bir hafta sonu dilerim...

Umarim istedigin gibi gecer...

Allah rahatlik versin...

Hayirli geceler...

Sevgilerle Aysel

Serap'la turuncu lezzetler hat gesagt…

gel beni yeee diye bağırıyor bu hindi ama:)))
ellerine sağlık canım süprizi merak ettim:)
bir süre uğrayamayacağım canım sabah trye uçuyorum dönünce görüşmek üzere sevgiler

AYCA hat gesagt…

Harika kızarmış nefis bir hindi, hani bazen, olsada yesek deriz ya..şimdi öyle oldu işte..:)))

Ellerinize sağlık....

Anneminkiziyim hat gesagt…

Canim benim, cok tesekkürler, benim 25 , 21 ve 17 yaslarinda 3 cocugum var, orta boy meslegini ögrendi calisiyor onun icin nisanlandi, büyük kizim daha uni de okuyor, oglumda real son sinif. Allahim tüm bekarlarada hayirlisi ile güzel kismetlerle nasip etsin,cok güzel bir duygu ve heyecan, sevgiler...

arzu hat gesagt…

Ben en hindi pişirdiğimde hindi pişene kadar fırınım bozulmuştu:)
Bu yüzden hindiyi pişirebileni tebrik etmek istemişimdir hep.Ellerine sağlık.

ezgi uğurlu hat gesagt…

yarencim hindi muhteşem görünüyor.ellerine sağlık canım
sevgiler

Fulya hat gesagt…

Bende yılbaşında hindi doldurdum.Yanınada değişik güzel bir pilav yaptım.Ama daha fırsat olup tarifini veremedim.Ama seninkide güzel görünüyor eline sağlık.

Feyza Fidan hat gesagt…

Yaren'cim merhaba,
Yorumunu okuyup hemen ve derhal ziyerete geldim..Ay iyiki gelmişim..Bayıldım herşeye :)) Bannerın, müziğin, resimlerin, tariflerin, hepsi süperrr..Ellerine sağlık.
Ve yine hemen ve derhal linklerime ekledim seni..
Sık sık görüşmek üzere,
Sevgiler

ZeYnEp hat gesagt…

ziyaretinize çok sevindim:)))
hindi nefis görünüyor nar gibi kızarmış:)
ellerinize sağlık
sevgiler,öpücükler

yesildomates hat gesagt…

o negüzel bir hindi ...çıtır çıtır kızarmış..ellerine sağlık yarenciğim..

süprizin için herhalde fazla bekletmezsin bizi:))

öpüyorum..iyi hafta sonları diliyorum...

disal hat gesagt…

canım hindi dolman harika görünüyor...ama şöyle kıyıcığından kesseydinde içini görseydik..ağzımızın suyu aktı yahu...

yaa süpriz var diyosun meraktan çıldırtıyosun....

hadi bakalım bekliyoruz....

HULYA hat gesagt…

Yaren'ciğim,
Hindiyi gerçekten de nar gibi kızartmışsın.Nefis görünüyor.Ellerine sağlık canım.Süprizini çok merak ettim.İyi bir hafta sonu diliyorum.Sevgiler

Feyhan Sönmez hat gesagt…

Yaren'cim, bu hindi ne güzel hindi böyle. Elimi uzatıp alacağım şimdi. Canım yeni yılını kutlamak için uğramıştım. Yeni yılda tüm dileklerin gerçek olsun canım. Sevgiler

Tijen hat gesagt…

Tam bir yılbaşı yemeği olmuş sevgili Yaren. Her şey gönlünce olsun!

Dilekk hat gesagt…

görüntü muhteşem eline sağlıkk...

hdidem hat gesagt…

merhaba hindi ne güzel kızarmış ellerinize sağlık mutlu hafta sonları diliyorum sevgiler

ÖZGÜLÜN TARİFLERİ hat gesagt…

canim arkadasim ne guzellik bu ahahah agzim sulandi ellerine saglik nede guzel kizarmis.
bende yeniyil sofrasi icin yapmistim yakinda yayinlayacagim.
opuyorum canim sevgilerimi biraktim.
suprizini merakla bekliyorum cok merak ettim.fazla bekletme

Betül hat gesagt…

Yaren'ciğim,

Çok güzel görünüyor, ellerine sağlık. Tam yılbaşı gecesine göre olmuş.

Sevgilerimle.

Baharcicegi hat gesagt…

Hindi nar gibi kizarmis,eline saglik canim.
Süprizini merarakla bekliyoruz.

Firuze&Saniye hat gesagt…

yarencim hindi dolması hep yapmaya özendiğim bişeydir ama bir türlü yapamadım gitti:)özel beceri istediğini düşünüyorum,harika kızarmış seninki ellerine sağlık canım...Firuze..

güzel evim hat gesagt…

İyi seneler. Bunu tavuklada yapabiliriz herhalde. benide ziyaret ederseniz mutlu olurum.

ilker'in mutfağı hat gesagt…

Yaren ellerine sağlık çok güzel görünüyor.Yeni yıl sana ve ailene sağlık ve mutluluk getirsin.Sevgiler...

Evcilik Lezzetler hat gesagt…

Narr gibi de kızarmış harika ellerine sağlık :))