Samstag, November 17, 2007

PEYNIRLI KÖFTE YEMEGI




MALZEMELER
  • 250 gr. Kiyma
  • 1 kücük pirasa
  • 1 havuc
  • 50 ml kadar tatli kaymak yada süt
  • 50 gr. kasar peyniri
  • 1 yemek kasigi un
  • sivi yag
  • tuz
  • pul biber,karabiber
  • 1/2 -1 dis sarimsak
  • 250 ml su

HAZIRLANISI

Kiymayi tuz ve toz biberle yogurduktan sonra kiymadan kücük parcalar alarak icine kare seklinde dogranmis peynir parcasindan koyup cevizden biraz daha kücük yuvarlak sekil verilir.Yaklasik 16 tane mini köfte oluyor.Biz 3 kisiyiz ona göre yaptim,tabiki sayiya göre miktar degisir. Pirasa ve havuc yikanip dograndiktan sonra bir kenarda hazir tutun.Köfteler yagda her tarafi kizardiktan sonra pirasa,sarimsak ve havuc eklenir. Sebzelerde biraz kizartip sonra icine su ekleni ve hemen ardinda icine un karistirilir.Baharatlarda eklendikten sonra kaynamaya birakilir.Unun miktari degisebilir.Yemegi biraz daha sivi tercih eden daha az un koysada olur. Kisik ateste yaklasik 10 dak. pistikten sonra kaymak veya süt eklenir vehemen ocaktan alinir. Bu yemegin yaninda pirinc pilav veya patates olabilir.Sicak servis yapilir afiyet olsun

Kommentare:

Tijen hat gesagt…

Sevgili Yaren,
Linklerime baktım, sen yoksun. Hemen ekliyor ve sevgilerimi gönderiyorum.

Aybike Ceylan hat gesagt…

Ellerine saglik Yaren'cigim,
Nefis gorunuyor.
Guzel bir hafta sonu diliyor, sevgilerimi gonderiyorum.

Dantelci hat gesagt…

Yarencim nefis gorunuyor ve degisik bir tarif. Bu arada muzikde cok hos, sevgilerimle mutlu ve saglikli bir haftasonu dilerim.

BETÜL hat gesagt…

sevgili yarencim
şahane görünüyorlar canım ellerine sağlık sevgiler...

GonuLunceLezzetLer hat gesagt…

Sevgili yaren güzel yorumunuza sevindim sağolun.Arkadaş listeme ekliyorum canım her zaman beklerim.Şöyle tariflerine baktım hepsi birbirinden güzel hepsi için ellerine sağlık canım...

Sevil Altunel hat gesagt…

slm yarencim
peynir ve köfte birbirine çok yakışmış ellerin dert görmesin..
ayrıca resim çerçevelerinide çok beğeniyorum tebrikler..

Özlem hat gesagt…

Sevgili Yaren,

Ellerine sağlık, leziz bir yemek olmuş,

Sevgilerimle,

selin hat gesagt…

Yarencim çok değişik bir tarif olmuş canım. Ellerine sağlık. İyi haftasonları diliyorum. Sevgilerimleee...

Mutfak Havlusu hat gesagt…

köfte+peynir harika olur.
görüntüde yanıltmıyor,ellerine sağlık.

MUTFAKISTAN hat gesagt…

ellerıne saglık cok guzel olmus
sevgıler

yemekvebiz hat gesagt…

Özellikle cocuklar için iyi bir kandırmaca, peynir yemeyen cocuklar için:)
Ellerine saglık canım.

Figen Karavaş

SevgiSeli40 hat gesagt…

Iyi aksamlar yaren ziyaretin icin tesekkürler bende seni ziyaret edeyim dedim köfte yemegin degisik olmus üstelik icinde sebzede var eline saglik bulundugun sehre yakinim yani komsuyuz ,sevgiler

zerrin - misss hat gesagt…

Canım Yaren, köfte içinde peynir..

nefissss ellerine sağlık. Hiç denemedim. en kısa zamada deneyip yemeliyim :))

ellerine sağlık

sıcacık sevgiler...

Anneminkiziyim hat gesagt…

Merhaba canim, peynirli köfte yemegin cok degisik ve lezzetli görünüyor, ellerine saglik ve alttaki yufkali kadayifada bayilirim cok güzel bir tad, harika seyler paylasmisin cok tesekkürler, sevgiler...

hatice hat gesagt…

Sevgili Yaren, tek kelimeyle mükemmel hemen denemek istiyorum..ellerine sağlık..iyi hafta sonları...sevgier..

kamiş hat gesagt…

merhaba Yaren, yine sıradışı bir taifle gelmişsin, çok güzel çok güzel.. :)

ayca hat gesagt…

Kaliteyi ve nefis sunumu okadar güzel bir araya getiriyorsunuz ki,harika şeyler ortaya cıkıyor:)) Üstelik te annem, Yaren Hanımın sitesini açın bakalım bugün neler yapmış,dedikten sonra benim başka bir şey söylememe gerek bile yok :)) Ellerinize saglık.

elmaşekeri hat gesagt…

ellerine saglik canim blogundaki hersey mükemmel dostlugumuz devami temennisiyle Sevgiyle kal...

elmaşekeri hat gesagt…

ellerine saglik canim blogundaki hersey mükemmel dostlugumuz devami temennisiyle Sevgiyle kal...

tugce hat gesagt…

Peynirli köfte cok degişik bir tarif ve cok nefis görünüyor. Yufkalı kadayıfı bu hafta yapacagım. Ellerinize sağlık.

ab-ı hayat hat gesagt…

Ellerine sağlık çok nefis bir yemek olmuş.


sevgilerimle...

sevimin sayfasi hat gesagt…

sayfan cok güzel olmus
yemeginde cok leziz olmus
ziyaretin icin tesekkürler
ellerine saglik
gine beklerim
sevgilerimle sevim

Ilker Erdem hat gesagt…

Sevgili Yaren cok degisik bir tarif ellerine saglik canim. Ayrica muzik de cok hos olmus.

disal hat gesagt…

yarencim merhaba..

çok güzel ve değişik bir tarif..

ellerine sağlık canım yaa..

bocuruk hat gesagt…

Çok güzel olmuş Yaren'ciğim. Eline sağlık:) Figen'in de dediği gibi peynir yemeyen ama köfte seven çocuklar için iyi bir kandırmaca.
Sevgilerimle...

kizilciksurubu hat gesagt…

Cok lezzetli bir yemek oldugu kesin,ellerine saglik canim.

Beyza hat gesagt…

Merhaba Yaren,
ziyaretin için sağol. Ben de iade-i ziyaret yapayım dedim :) Yemeklerin hepsi çok güzel görünüyor. Ellerine sağlık. Özellikle elma dolmasında aklım kaldı, belki yarın ben de yaparım :)
Sevgiler
Beyza

esra(büyüleyenmutfak) hat gesagt…

merhaba,,

benim gibi köfte hastası biri için ne nefis bir tarif bu böyle

ellerine sağlık canım

sevgiler

YESIMLI TARIFLER hat gesagt…

sanki yumurtalı gibi olmuş ne kadar dda renkli iştah acıcı ve güzel
ellerine sağlık

muko hat gesagt…

Merhabaaaaaaaaaaa
Görüntü sunum harşey harika tadıda eminim ki çok güzeldir en kısa sürede denenicektir efemm:)
Ellerine sağlık canaım..

Betül hat gesagt…

Yaren'ciğim,

Sanki kokusu buraya kadar geldi.
Ellerine sağlık.
Sevgiler.

Baharcicegi hat gesagt…

Köfteyi bu haliyle hic yapmamistim degisik nefis bir yemek olmus,eline saglik canim.
Güzel sicacik pazarlar dilerim.

eyvahhyemekyandiocakbatti hat gesagt…

canikommm ne güzel ve ne değişik olmuş bu yemeğin...ellerine sağlık..sevgilerimle

feray hat gesagt…

Yarencim hiç böyle bir yemek denememiştim. Çok güzel bir sunumu var. Hemen yapıyorum. ellerine sağlık ve de afiyet olsun.

yesildomates hat gesagt…

canım ya çok güzel olmuş..miss gibi kokusu buralara kadr geldi..köfte ve peynir...ilginç ve leziz bir tarif olması gerkir..öpüyorum..sevgiyle kal...

Serap'la turuncu lezzetler hat gesagt…

mmm çok değişik bir yemek olmuş nefiss ellerine sağlık canım sevgiler iyi geceler:)

ÖZGÜLÜN TARİFLERİ hat gesagt…

canim ellerine saglik kofteler cok nefis gorunuyor.gecegece canimda nasil cekti bilemezin.sevgilerimi biraktim.hayirli geceler diliyorum.

munevver hat gesagt…

Yaren, sebze ve et bir arada. Böyle yemekleri seviyorum. Tek başına yeterli oluyor benim için. Görüntüsü de çok hoş, lezzeti de öyle olmalı. Terbiye yapılan tüm yemekler daha lezzetli oluyor. Ellerine sağlık.

Sevgiyle, Nane Limon

nil-nennenmutfakta hat gesagt…

Ellerine sağlık. nefis görünüyor...Mutlaka denemeli, yemeli :)

gülriz hat gesagt…

Yarenciğim ellerine sağlık, çok lezzetli görünüyor buradan. Bu arada ben ilk fotoğrafı sucuklu yumurtaya benzettim desem inanır mısın :)))))))) Kocaman sevgiler

yaren hat gesagt…

Tijencim hosgeldin ziyaretin icin cok tesekürler.Bende seni linklerime ekledim,artik güzel tariflerle bulucaz insal.Bende sevgilerimi gönderiyorum.

Aybikecim hosgeldin canim,güzel yorumun icin cok tesekürler,bende sevgilerimi gönderiyorum.

Hatice ablacim hosgeldin,cok tesekürlre yorumun icin.Müzigi begendigine sevindim,benimde cok sevdigim bir müziktir.Iyi aksamlar diliyorum.

Betülcüm hosgeldin canim,cok tesekürler ziyaretin ve yorumun icin.

Gönülcüm hosgeldin,cok tesekürler güzel yazilarin icin.Bende seni ekledim listeme,artik sürekli ziyaretcinim:)Iyi aksamlar dilerim.

Sevil hosgeldin canim,cok tesekürler,peynir köfteye cok güzel bir lezzet katiyor.Sevgilerimi gönderiyorum,iyi aksamlar.

Özlem hosgeldin,ziyaretin ve yorumun icin cok tesekürler.

Selincim hosgeldin canim,ziyaretin ve yorumun icin cok tesekürler canim.Iyi aksamlar.

Mutfak havlusu hosgeldin, ziyaretin ve yorumun icin cok tesekürler.Iyi aksamlar.

Mutakistan hosgeldin, ziyaretin ve yorumun icin cok tesekürler.Iyi aksamlar.

Yemek ve biz hosgeldiniz,evet peynir köftenin icinde eriyince fazlaca gözükmüyor ve güzel lezzet veriyor. Ziyaretiniz ve yorumunuz icin tesekürler.Iyi aksamlar.

Sevgicim hosgeldin,sen galiba offenbach tansin,cünkü offenbachli Blogcu arkadaslar cok.Yorumun ve ziyaretin icin cok tesekürler hemserim beniim ;)Iyi aksamlar.

Zerrincim hosgeldin,bencede dene pisman olmassin, ziyaretin ve yorumun icin cok tesekürler,bende sevgilerimi gönderiyorum,iyi aksamlar.

Aysecim hosgeldin canim,evet yufkali kadayif cok lezzetli bir tarif,zaten kadayif kendince tatli olarak güzel lezzetli oluyor.Ziyaretin ve yorumun icin cok tesekürler ve sevgilerimi gönderiyorum,iyi aksamlar.

Haticecim hosgeldin,ziyaretin ve yorumun icin cok tesekürler,insal. lezzetinden menmun kalirsin.benim cok hosuma gitti.Iyi aksamlar canim

Kamis cim hosgeldin,cok tesekürler canim güzel yorumun icin,sevgilerimi gönderiyorum ve iyi aksamlar diliyorum.

Ayca cim hosgeldin canim,cok güzel seyler yazmisin,annene de cok tesekürler ve selamlar iletiyorum ve degerli düsünceleriniz icin cok tesekür ediyorum.SEvgilerimi gönderiyor ve iyi aksamlar diliyorum.

Elma sekeri hosgeldin canim,ziyaretin ve yorumun icin cok tesekürler. Böyle güzel ortamlarda dosluklar arkadasliklar daim olsun insal.
Sevgilerimi gönderiyorum canim,iyi aksamlar.

Tugcecim hosgledin cok tesekürler yorumun icin.Yufkali kadayif icinde simdiden afiyet olsun,seker bal olsun canim :) Iyi aksamlaaar.

Bengisu hosgeldin canim,ziyaretin ve yorumun icin cok tesekürler,iyi aksamlar canim.

Svimcim hosgeldin,ziyaretin ve yorumun icin cok tesekürler.Elbette ziyaretine artik gelcem,bende hep beklerim,tükkan senin !:)) Iyi aksamlar diliyorum.

Ilkercim hosgeldin canim cok tesekürler yorumun icin ,bende hayranim bu müzige,sözleri yok ama bence gerekte yok müzik konusur gibi etkiliyor zaten.Sevgilerimi gönderiyorum,iyi aksamlar.

Disal cim hosgeldin canim,cok tesekürler güzel yorumun icin,tadida güzel ve hafif de.Sevgilerimi gönderiyorum ve iyi aksamlar diliyorum.

Bocuruk hosgeldin, evet bencede güzel kandirilir:)masum bir hiyle.Ziyaretin ve yorumun icin cok tesekürler,iyi hafta sonu diliyourm.

Kizilcik surubu hosgeldin,yorumun ve ziyaretin icin cok tesekürler,iyi aksamlar canim.

Beyzacim hosgeldin canim ,senle de hemseri sayiliriz,ben Zeppelin heimdayim.Yorumun ve ziyaretin icin cok tesekürler.Elmali pasta hafiv ve de salikli bir tatlicik tir;) ,Iyi aksamlar.

Esracim hosgeldin,bende köfteyi cok severim mmm,her türlüsünü.Ziyaretin ve yorumun icin cok tesekürler,iyi aksamlar canim.

Yesimcim hosgeldin,renkli yemekler genelde saglikli oluyor demi canim.Gözlere senkli :)Ziyaretin ve yorumun icin cok tesekürler,iyi aksamlar.

Mukocum hosgeldin canim,tarifi denediginde beni hatirla oldumu.Cok tesekürler güzel yorumun icin,sevgilerimi
gönderiyorum,iyi aksamlar.

Betülcüm hosgeldin,ziyaretin ve güzel yorumun icin cok tesekürler,iyi aksamlar diliyorum.

Bahar cicegi hosgelidn canim,cok tesekür ederim samimi görünüsn icin ,sevgilrimi gönderiyorum ve iyi aksamlar diliyorum.

Gönülcüm hosgeldin canim,cok tesekürler güzel yazilarin icin,evgilerimi gönderiyorum ve iyi aksamlar diliyorum.

Feray ablacim hosgeldin,evet biraz farkli ve lezzetini cok begendim sizlerle paylasmak istedim.Ziyaretin ve yorumun icin tesekürler,sevgilerimi gönderiyorum,iyi aksamlar ablacim.

Yesil domates hosgeldin canim,ben peyniri cok severim,cok tariflerde de kullanmaya calisirim.Benim gibi hem köfte hemde peyniri seven birisin icin cok güzel bir tarif.Ziyaretin ve yorumun icin cok tesekürler,sevgilerimi gönderiyorum,sende öpüldün canim,iyi aksamlar.

Serapcaim,hosgeldin,yorumun ve ziyaretin icin cok tesekürler,sevgilerimi gönderdim ve iyi aksamlar diliyorum.

Özgül ablacim hosgeldin, ah keske yakin olsaydinda sana gönderseydim:)Bende biraktigin sevgini aldim,ve sana sevgilerimi gönderdim.Ziyaretin ve yorumun icin cok teseküler,iyi aksamlar diliyorum.

Münnever cim hosgeldin,haklisin canim,terbiye olanlar daha lezzetli oluyor.
Insanin terbiyeliside daha iyi degilmi,yemeklerde de öyle ;)))
Saka bir yana,etin aromasi sebzeye cok güzel lezzet veriyor bencede.Güzel yorumun ve ziyaretin icin cok tesekürler,her zaman beklerim insa. Iyi aksamlar canim.

Nil cim hosgeldin canim,bencede mutlaka denemelisin.Ziyaretin ve yorumun icin cok tesekürler ve iyi aksamlar diliyorum.


Gülrizcim hosgeldin,sen söyleyince benim de dikkatimi cekti gercekten sucuklu yumurtya benziyor :))) Olsun benzesin cünkü sucuklu yumurtada güzel,ayy simdi olsada yesek venami olurdu ;)Ziyaretin ve yorumun icin cok tesekürler,bende sana kocaman sevgilerimi gönderiyorum,iyi aksamlar canim.