Dienstag, Dezember 04, 2007

PORSELEN DEMLIK CAY SAATLERI ETKINLIGI Ispanyol Vanilya Pastasi

Bu cok sevdigim pastayi Porselen demlik cay saati etkinligi icin hazirladim.Bu güzel etkinlige arkadasimiz http://guldencehobi.blogcu.com/ ev sahibligi yapiyormus.Hem güzel hemde zahmetli etkinlik icin kendisine kolayliklar diliyorum.

MALZEMELER
  • 100 gr. un
  • 150 gr. seker
  • 100 gr. marsipan
  • 100 gr. nisasta
  • 1 paket vanilya tozu
  • cerek cay kasigi tuz
  • 50 gr. damla cikolata
  • 30 gr. badem (ufaltilmis)
  • 2 caykasigi kabartma tozu
  • 5 yumurta aki
  • 5 yumurta sarisi
  • 100 gr. yag
  • Kremsanti
  • hindistan cevizi rendesi
  • arzuya göre meyve

HAZIRLANISI

Marzipani büyük barcalara bölerek yumurta sarisi ile mikserle cirpilir.Yumurta ile marzipan iyice karistiktan sonra yavas yavas seker ve vanilya tozu eklenir .Beraberce seker eriyinceye kadar mikserle cirpilir. Yumurta beyazi tuz ile köpük haline gelinceye kadar cirpilir ve marzipana eklenir,kasikla yavaca karisir. Un,nisasta ve kabartma tozu birbirlerine karistirdiktan sonra marzipan karisimin icine elenir ve mikserle en düsük ayarda yavasca karisir. Yag yine yavas bir sekilde karisimin icine eklenip karistirilir(durmadan karistiriyorum :)) ). Damla cikolata ve badem parcalari da hamura karistiktan sonra,hamur yaglanmis ve badem tozu serpilmis pasta kalibina dökülür ve üzeri esit miktarda düzeltilir. Önceden isitlimis firinda 170°c de ve yaklasik 45 dak. pisirin. Kremasini hazirlayin ve üzerine gelecek meyveleri.Ben muz ve üzüm kullandim.Yine isteyen pastanin arasina puding koyabilir. Pasta pistikten sonra firindan alinir sogumaya birakilir.Soguduktan sonra üzerinin kremasi her tarafina sürülür.Kenarlarini kavrulmus bademlerle süsleyebilirsiniz. Üzeri Hindistan cevizini serptim bol sekilde ve meyvelerle süsledim. Aslinda üzeri cikolatali sos ile kaplaniyor,ama ben biraz daha pastayi yas pastaya benzetmek istedigim icin krema kullandim.Afiyet olsun.

Kommentare:

Betül hat gesagt…

Çoook güzel, ellerine sağlık.

Calimero Mutfakta hat gesagt…

himm..ellerine saglik yarencim.. goruntu super.. eminim lezzeti daha da guzeldir..

hayat hat gesagt…

Merhaba Yaren,
Pasta harika görünüyor.Ellerine sağlık afiyetler olsun.
Sevgilerimle...

Anneminkiziyim hat gesagt…

Selamlar, canim ispanyol pastan harika plmus, meyvalarla vitaminli ve cok güzel süslenmis, ellerine saglik, sevgiler....

www.guldencehobi.blogcu.com/ hat gesagt…

CAnimcimmmm.
nihayet tarifin yayinlandi canim,cooook tesekkürler.

TARIFIN

Sayfa ( 7 )
Sira NO: 39
Sayfamda yerini aldi...güzelim,harikasin harikaaaa.

CANIM ARKADASIM:))
BENI KIRMAYIP DAVETIMI KABUL EDIP,
BU GÜZEL TARIFI ETKINLIGIMIZE KAZANDIRDIGIN ICIN COOOK TESEKKÜR EDERIM.
ELINE KOLUNA SAGLIK CANIMMMMM!!!

M.AKIN hat gesagt…

canım yaa ellerine sağlık çok güzel olmuş uğraşmışsın çay içmeye gelmiştim ama ikram eden olmadı:)artık benim bloguma gelince çay içeriz görüşmek üzere

Selin hat gesagt…

Ay ben seni yerim yerimmmm :)) Ne kadar güzel bir pasta böyle yaw. Yarencim biliyor musun, ben seni çoooook seviyorum. Bana bir dilim pasta verir misin :))
Canım benim vermesen de yine de seni çok seviyorum. Kocamaaaan öptüm :))

Kevser hat gesagt…

Selam güzelim ben geldim, yorumunda sordugun makarnayi ben EDEKA diye bir marketten aldim ama her büyük markette de bulabilirsin bu makarnalari asya ürünleri reyonunda oluyor. Ama Glasnudeln degil diger makarnadan olacak. Denersen pisman olmazsin hadi sana kolay gelsin ve ispanyol pastandan da ben bir dilim alip gidiyorum.

Selamlar ve öptüm canim..hoscakal.

aslı kaya hat gesagt…

çok güzel bir pasta olmuş ellerine sağlık nefis.

eyvahhyemekyandiocakbatti hat gesagt…

yarencim canım benim bana diosundaa seninde bende aşağı kalır yanınmı var gülüm:)))) ellerine sağlık pastan muhteşem olmuş..sevgilerimle

ab-ı hayat hat gesagt…

nefis görünüyor pasta,ellerine sağlık...



sevgilerimi gönderiyorum...

Serap'la turuncu lezzetler hat gesagt…

yarencim pastan muhteşem olmuş ellerine sağlık canım sevgiler

Baharcicegi hat gesagt…

Meyveli marzipanli nefis bir pasta olmus,marzipan ayri bir lezzet katmistir,eline saglik canim

www.edasuner.com hat gesagt…

ELLERİNE SAĞLIK YA YARENDE NE GÜZEL İSİM BAYILDIM BENDE BLOGUM VARA MA YEMEK DEĞİL BEKLERİM CANIM SEVGİLER

disal hat gesagt…

yareen çok güzel olmuş yaaa...

ellerine sağlık....

valla sabah sabah canım pasta çekti haa...

ellerine sağlık canımcım....

melisa hat gesagt…

yarencim pasta çok güzel görünüyor ellerine sağlık
ziyaret içinde teşekkürler

SevgiSeli40 hat gesagt…

Merhaba vanilyali pasta cok nefis görünüyor eline saglik iyi günler

ayca2008 hat gesagt…

Harika görünüyor, hiç dayanamam, ben büyük bir dilim rica etsem:-))

Ellerinize sağlık....

seli hat gesagt…

SÜTLAÇ GÜNÜNE BUYURUN BAYANLAR DEĞİŞİK TARİFLERİNİZİ BEKLİYORUM.
Her kadın sütlaç yapar ama herkesin tarifi kendine özeldir biz birlikte sütlaçın sırrını çözelim ve tabiki agız tadımıza en uygunu bulalım istiyorum.hadi varmısınız.

iletisim adresimiz
skosehan@mynet.com


DUYAN DUYMAYANA HABER VERSIN

turnalar hat gesagt…

merhaba pastalarınız çok güzeller......

turnalar hat gesagt…

hayatım ingilizcem okadar iyi değil saatlerdir uğraşıyorum sana yorum bıraka bilmek için,niye? okadar uğraşıyorsun diyeceksin!...işte sevdim pastalarını illada yorum yapacağım.Canımmm çok beceriklisin pastalarını görünce bayıldım.Hayatında başarılar dilerim,minik yavruna öpücükler....

turnalar hat gesagt…

seni arkadaş listeme eklemek istiyorum,ama olmuyor bana yardımcı olurmusun seni nasıl kaydedeceğim,tariflerine kolayca ulaşabilmek için öpt....

Yaren hat gesagt…

Sevgili TURNALAR hosgeldin,öncelikle sayfami begenip yorum biraktigin icin cok tesekür ederim.Nicin zor mesaj biraktigini anlayamadim,acaba cok kiside bu problem yasaniyormu,üzüldüm dogrusu.Senin sayfana gelip cevap birakmak isterdim ama sana ulasabilcegim adresin yok yorumunda.Ugradiginda sayfa adresini birakirsan sevinirim.Adresimi
http://yarenle.blogspot.com olarak eklediysen bir sorun cikmamasi gerekir.Insal yardimci olabilmisimdir.Eger yine olmasa bu meseleyi inceleriz canim:)) Tekrar tesekürler,sevgilerimi gönderdim.

Anneminkiziyim hat gesagt…

Merhabalar canim, simdiden yarin icin hayirli cumalar dilerim, sevgiler...

semra mutfakta hat gesagt…

ellerine sağlık cnm farklı bir lezzeti vardır sanırım.eminim çok severdim bir dilim yeseydim :(:(

ÖZGÜLÜN TARİFLERİ hat gesagt…

vanilyali pastan cok nefis olmus canim benim ellerine saglik.
sevgilerimi biraktim.

tolunay hat gesagt…

çok güzel siteniz var az önce
gezdim tariflerinize bayıldım. pasta da bir harika doğrusu ellerinize sağlık.

tolunay

GÜL'ÜN MUTFAĞI hat gesagt…

nefis bir pasta olmuş etkinliktede göz kamaştıracak ellerinize sağlık canım sevgiler

IŞILCA TATLAR hat gesagt…

Yaren'ciğim,
Pastan çok güzel olmuş, ellerine sağlık. Ama Türkiye'de marzipan bulmak bir hayli zor. Bu yüzden de marzipanlı pastaları yapma imkanımız pek olamıyor.
Bu nedenle sizler yurt dışında yaşayanlar olarak malzeme bulma açısından daha şanslısınız.Sana kolaylıklar diliyorum,
Sevgilerimle,

OZAY hat gesagt…

Ellerine sağlık cok enfes gorunuyo.Bu arada marzıfanada bayılırım .Guzel bır hafta sonu dılerim.Sevgilerimle

sekergibi hat gesagt…

yarencim
diğer bloğumda nişsatayla yaptığım şeker hamuru tarifi var.
o marzipandan çok daha kullanışlı.
özellikle modelleme için bir bak derim.
www.mutfaktamuallim.blogcu.com

Dantelci hat gesagt…

Canim harika ve cok zahmetli bir pasta, ellerine saglik yine, sevgilerimle...

busem hat gesagt…

Ellerini
ze sağlık. Çok güzel olmuş. Hoşçakalın.

sevdamavisi hat gesagt…

off off ne güzel bir pasta ellerine sağlık. nefisrtir eminim. sevgiler..

Damak Tadı hat gesagt…

Yaren'ciğim,pastan harika görünüyor canım.Hele görüntüsü muhteşem..))O çerceveyi oradan alıp hemen mutfağa asmak isteğimi yine canlandırdı bende..))Harikasın tatlım.
Kocaman öpüyorum seni..Sevgilerle

yemegimle hat gesagt…

Canim ellerine saglik harika bir parta olmus bayildim...

birten hat gesagt…

bir bakmaya geldim yeni tarif varmi diye,pasta görüncede bakip gecemedim,yorum birakmaliyim..ne kadar güzel göründügünü söylemeliydim!!ellerine saglik,cok güzel ve lezzetli görünüyor:))

DENİZSEFASI hat gesagt…

merhaba yarenciğim, çok güzel olmuş bu pasta ellerine sağlık
dileklerin için teşekkür ederim canım
görüşmek üzere

GANNE hat gesagt…

Sevgili Yaren, bloguma bıraktıgın yorum için çok teşekkür ederim. Böyleikle seni tanımış oldum. Bundan sonra ziyarete gelirim seni bol bol. Pasta süper olmuş. Ellerine sağlık. :))))

Yaren hat gesagt…

Betülcüm hosgeldin,ziyaretin ve yorumun icin cok tesekürler canim.

Calimerocum hosgeldin,ziyaretin ve yorumun icin cok tesekürler canim.

Hayatcim hosgeldin,ziyaretin ve yorumun icin cok tesekürler canim.

Aysecim hosgeldin,ziyaretin ve yorumun icin cok tesekürler canim.

Güldencim hosgeldin,evet sonunda gerceklesti,sahmetler verdik sana canim.Ziyaretin icin cok tesekürler canim.

M.Akin hosgeldin,ayip etmisim,ben cayimla birlikte sayfana gelirim artik:)Görüsürüz canim.Ziyaretin ve yorumun icin cok tesekürler canim.

Selincim hosgeldin,amanin pek sevindim,acaba hep mi bu pastayi yapsam sana,bal dökülüyor dilinden:) cok sagol güzel arkadasim benim.tüm dilimler senin olsun.Ziyaretin ve yorumun icin cok tesekürler canim.Öptüm,sevgilerimi gönderdim.

Kevsrcim hosgeldin,cok tesekürler yardimin icin.EDKA yi biliyorumda bizim buralarda yok malesef ama büyük yerlerde mutlaka olur dedigin gibi.Ben bakcam insal.hosgeldin,ziyaretin ve yorumun icin cok tesekürler canim.

Aslicim hosgeldin,ziyaretin ve yorumun icin cok tesekürler canim.

Gönülcüm hosgeldin,gönlümü bir hos ettin:))) canim.Ziyaretin ve güzel yorumun icin cok tesekürler canim.Sevgilerimi gönderdim.


Bengisu hosgeldin,ziyaretin ve yorumun icin cok tesekürler canim.Bende sana sevgilerimi gönderdim iyi hafta sonlari canim.


Serapcim hosgeldin,ziyaretin ve yorumun icin cok tesekürler canim.Sevgilerimi gönderdim.

Baharcim hosgeldin,ben marzipani cok severim,pastada nefis oluyor.Ziyaretin ve yorumun icin cok tesekürler canim.Sevgilerimi gönderdim.

Edasuner hosgeldin,ismim icin yaptigin iltifada öncelikle tesekür ederim:)Görüsürüz insal.
Ziyaretin ve yorumun icin cok tesekürler canim.

Disalcim hosgeldin canim,keske gönderme imkanim olsaydi.Sanal arkadaslik yapiyorsak ,o zaman sanal da yiyebilmemiz lazim hem daha kalorisiz hehhehe
Ziyaretin ve yorumun icin cok tesekürler canim.

Melisacim hosgeldin,ziyaretin ve yorumun icin cok tesekürler canim.

Sevgiseli hosgeldin,ziyaretin ve yorumun icin cok tesekürler canim.
Sevgilerimi gönderdim canim.

Aycacim hosgeldin,sana pastanin en gozel yirinden viriyom,afiyet olsun canimm.Ziyaretin ve yorumun icin cok tesekürler canim.

Seli hosgeldin,insal. katilicam,pekte severim sütlaci:)
hosgeldin,ziyaretin ve yorumun icin cok tesekürler canim.

TURNALAR hosgeldin,öncelikle sayfami begenip yorum biraktigin icin cok tesekür ederim.Nicin zor mesaj biraktigini anlayamadim,acaba cok kiside bu problem yasaniyormu,üzüldüm dogrusu.Senin sayfana gelip cevap birakmak isterdim ama sana ulasabilcegim adresin yok yorumunda.Ugradiginda sayfa adresini birakirsan sevinirim.Adresimi
http://yarenle.blogspot.com olarak eklediysen bir sorun cikmamasi gerekir.Insal yardimci olabilmisimdir.Eger yine olmasa bu meseleyi inceleriz canim:)) Ben turnalar adli bir sayfaya yazi biraktim insal. senin sayfandir canim.Tekrar tesekürler,sevgilerimi gönderdim.

Aysecim cok tesekürelr canim,seninde cuman mübarek olsun.Ziyaretin icin cok tesekürler canim.

Semracim hosgeldin,severdin Semram severdin tadi cok nefis,malesef uzagiz;)Ziyaretin ve yorumun icin cok tesekürler canim,cuman kutlu olsun aklima gelmisken.

Özgülcüm hosgeldin,ziyaretin ve yorumun icin cok tesekürler canim,Sevgilrimi gönderdim.

Tolunay hosgeldin,sayfami begenmene sevindim,her zaman beklerim :) Ziyaretin ve yorumun icin cok tesekürler canim.

Gül ablacim hosgeldin,ziyaretin ve güzel yorumun icin cok tesekürler canim.Segilerimi gönderdim.

Isilca tatlar hosgeldin,mazipan belkide türkiyede fazlaca hoslanilmayan bir taddir belkie.Mesela burdada seker hamuru malzemeleri bulunmuyor.Ben cok aradim malezef:(,ziyaretin ve yorumun icin cok tesekürler.

Ozay hosgeldin,ziyaretin ve yorumun icin cok tesekürler canim.Sanada iyi hafta sonlari,sevgilerimi gönderdim :)

Seker gibi hosgeldin,sayfani tekrar inceledim ,sen seker hamurunu gercekten farkli yapiyorsun.Ben glikoz aldim ama toz sekeri gibi,sivi seklinde oldugunu bilmiyordum.Döncem sana ´terar canim.Ziyaretin ve yorumun icin cok tesekürler.

Haticecim hosgeldin canimm,ziyaretin ve yorumun icin cok tesekürler,iyi hafta sonu diliyorum ve sevgilrimi gönderdim.

Busem hosgeldiniz,ziyaretiniz ve yorumunuz icin cok tesekürler.Iyi hafta sonlari diliyorum.

Sevda mavisi hosgeldin canim,ziyaretin ve yorumun icin cok tesekürler,iyi hafta sonu diliyorum.

Gülcüm hosgeldin,sen cerceveden iyi anniyon herhalde sanursam galiba. Beni her cerceve gördügünde hatirla lütfennn hahahhaaaa,ziyaretin ve güzel yorumun icin cok tesekürler,sevgilrimi gönderdim,ve öptüm canim.Iyi hafta sonlari diliyorum.

Yemegimle hosgeldin,ziyaretin ve yorumun icin cok tesekürler,iyi hafta sonlari diliyorum canim.

Birtencim hosgeldin,ben de sana ne kadar sicak ve de samimi yorumun oldugunu söylemeliyim canim,cok naziksin tesekürler.Sevgilrimi gönderdim,iyi hafta sonlari:)

Deniz sefasi hosgeldin,ziyaretin ve yorumun icin cok tesekürler canim,iyi hafta sonlari diliyorum.

Ganne hosgeldin,insal. güzel tariflerle bulusmak ve yorumlasmak üzere diyorum.Ziyaretin ve yorumun icin cok tesekürler canim,iyi hafta sonlari.

baharhabercisiyim hat gesagt…

DAVET
ÖNCELIKLE BU NEFIS TARIFIN ICIN ELLERINE SAGLIK DIYEYIM...VEEEE...
PORSELEN DEMLIK ÇAY TARIFLERI ETKINLIGI 7
http://nasibim.blogcu.com tarafindan hazirlanmistir
Aksamüstü sohbetine gelen dostlara,
Hanimlarla yapilan günlere,
Bes çayina gelen misafirlere,
Her biri birbirinden lezzetli tarifler
___________________________________________________
SEVGILI ARKADASLARIM;
10.12.2007-17.12.2007 Tarihleri arasinda
PORSELEN DEMLIK CAY SAATLERI ETKINLIGINE EV SAHIBELIGINI
www.baharhabercisiyim.blogcu.com/ BEN YAPACAGIM.

SIZ SEVGILI ARKADASLARIMI,
KATILMAK ISTEYEN HERKESI ETKINLIGIMIZE KATILMAYA DAVET EDIYORUM!!!
HEP BIRLIKTE COK GÜZEL TARIFLER KAZANDIRMIS OLACAGIZ ETKINLIGIMIZE INSALLAH.
TARIFLERINIZI HAZIRLAYARAK,TARIFINIZE
"PORSELEN DEMLIK CAY SAATLARI ETKINLIGI 7"
BASLIGINI YAZARAK SAYFANIZDA TARIFINIZ HAZIR OLUNCA SAYFAMA DUYURU BIRAKIRSANIZ,BEN SIZE GERI DÖNÜP TARIFINIZI KOPYALAYIP SAYFAMDA YAYINLAYACAGIM.

SIMDIDEN KATILIMCI ARKADASLARIMA COK TESEKÜRLER EDIYORUM:)))
DESTEKLERINIZI BEKLIYORUM!!! SELAMLARIMLA...