Montag, Oktober 22, 2007

BASIMIZ SAG OLSUN



MEHMEDIM


Gayrı anlatılmaz bu savaş bence
Dağ taş konuşmuştu kendi dilince
Hücum diye bir ses duydum ilk önce
Sonra allah allah dedi mehmedim

Ne ana ne sıla ne yar hayali
Bir gör mehmetteki kükremiş hali
Kırpmadı gözünü yağmur misali
Mermi yedi havan yedi mehmedim,Can askerim

Bu öyle bir iman öyle ihlaski
Secde eder cümle canlı ve bitki
Bir temmuz akşamı allah şahitki
Şaha kalkmış vatan idi mehmedim

Bu akşpam yıldızlar sararmış gibi
Tepeler titreşir hava kış gibi
Bir dağın sırtında dağ varmış gibi
Omuzlamış bir mehmedi mehmedim,CAN ASKERIM

5 Kommentare:

ebrulitatlar hat gesagt…

Başımız sağolsun. Allah şehit ailelerine sabır versin...

muko hat gesagt…

Allahım sabır versin ailelerineee:((

ab-ı hayat hat gesagt…

"Vurulup tertemiz alnından, uzanmış yatıyor,
Bir hilal uğruna, ya Rab, ne güneşler batıyor!
Ey, bu topraklar için toprağa düşmüş, asker!
Gökten ecdad inerek öpse o pak alnı değer.
...
Ey şehid oğlu şehid, isteme benden makber,
Sana ağuşunu açmış duruyor Peygamber...."


Tüm şehitlerimizi Allah ramhet etsin,sevenlerine ve ailelerine sabır versin.


sevgiyle kal...

Serpil hat gesagt…

Başımız sağolsun,Allah yar ve yardımcımız olsun. Ne zaman bitecek bu beleaaaaa.....?

serinmavi hat gesagt…

Rabbim acılı ailelere sabırlar versin.Tv de her gördüğümde içim acıyor....