Sonntag, Oktober 21, 2007

Sebzeli Krep


MALZEMELER
  • Krep icin:
  • 3 yumurta
  • 1 su bardagi un
  • 2 su bardagi süt
  • 1 kahve kasigi tuz
  • sivi yag
  • Ic harci icin:
  • patlican
  • patates
  • sogan
  • havuc
  • 1 yemek kasigi kadar mayonez
  • tuz ve baharatlar (istege göre)

HAZIRLANISI

Kizgin yaga krep hamurunu bir kepceyle tavaya döküp,tavanin heryerine daglmasini sagladiktan sonra,her iki tarfinida bir kac dakika kizardiktan sonra tavadan alinir. Ayni islem hamur bitene kadar devam eder. Patates,patlican kücük kare seklinde dogranir,havuc rendelenir ve yagda kizartilir.Sogan istege göre dogranir,ben uzun ince dogradim, onuda yagda kizarttim.Malzemeler kizartiktan sonra mayonez eklenir baharatlarla beraber.Yuvarlak tavanin seklini almis hamurlarin ortasina biraz ic harcindan alinir ve hamurla kare seklinde kapatilir.Ters cevrilip üzerine domates konur.Domatesin düsmemesi icin kürdan saplanir.Rendelenmis kasar serpilir,servise yakin sicak firina konup peynirin erimesi saglanir.Eridikten sonra servis yapilir.Afiyet olsun.

19 Kommentare:

keskinli hat gesagt…

selam canim
harika olmuslar ellerine saglik degisik bir lezzet sevgiler öptüm

Gönül hat gesagt…

canım ellerine sağlık çok güzel olmuş..krepin her türlüsünü severim artık bunuda denerük:)))

TWIGY hat gesagt…

Yarencim ellerine sağlık tek kelimeyle muhteşem gözüküyor , biz trakyalılar krepe akıtma deriz benim gibi bulgaristan göçmeni varsa bilir birde içine dut pekmezi süreriz oda nefis oluyor denemi tavsiye ederim...Ama seninkinide denemem lazım süper gözüküyor hemde yemek yanında ekmek aramaz insan tek başına doyuruculuk taşıyor süpersin vallah ..
kocaman öptüm canım

anneminkizıyim hat gesagt…

Merhabalar canim, kreplerinde harika olmus, bayada emekli is. Ellerine saglik, sevgiler...

muko hat gesagt…

Yine çok lezzetli olan bir tariff görüntüde harikkaa:)
ben kıymalısını yapıyorumm senin yaptığın şekilde de deneyecemm en kısa sürede teşekkürlerrr
eşim bulgaristan göçmeni benimde evet onlar akıtma derlerrrr bende alıştım akıtma diyorum:))

MUTFAKISTAN hat gesagt…

harika olmus afiyet olsun

Serap'la turuncu lezzetler hat gesagt…

slm:)
krep hemde sebzeli mmm bayılırım nefis olmuş ellerine sağlık canım sevgiler

~Semra Mutfakta~ hat gesagt…

yarencim çok şık bir tarif ellerine sağlık.denenecekler listem de şimdiden.

Leziz Sofralar hat gesagt…

Yaren'cim ellerine saglik bende cok severim bu yemegi arada yaparim,seninkide nefis görünüyor canim afiyet olsun size sevgiler...

pelin hat gesagt…

cnım ellerine sağlık.ben de çok severim sebzeli krebi ama ben kabaklı yapıyordum.bir de patlıcanla deneyeyim.

Hesna hat gesagt…

Yarenciğim harika olmuş, eminim tadına doyum olmaz. Ellerine sağlık canım.

Hesna

Nalan Kaplan hat gesagt…

Yaren'ciğim krepler çok nefis görünüyor.Ellerine sağlık!sevgiler...

Anonym hat gesagt…

Bizde krepi çok severiz, yalnız biz dürüm şeklinde yapıyorduk, sizin sunum şekliniz çok güzel ve değişik olmuş özellikle gelen misafirlere karşı harika olacak bu şekil. Elinize sağlık.

Unknown hat gesagt…

Bu ülkenin evlatlarını kahpece katleden terör örgütünü lanetliyor ,şehitlerimize Allahtan rahmet ,başta aileleri olmak üzere tüm ulusumuza başsağlığı,yaralı askerlerimize de acil şifalar diliyorum

Şanlı Askerim;

Kanın yerde kalmadı, kalmaz!

Türk'ün döktüğü her gözyaşı acılarla bilenen kinimize kin ekliyor. Türk analarının döktüğü her gözyaşı yüreğimize akan alev..

Vatan için kan, vatan için can, vatan için mal, vatan için ne gerekiyorsa hepsini fedaya hazır bir ruhla; mücadeleye yeni başlamış gibi aynı hız, azim ve kararlılıkla düşmanların üzerine demir bir yumruk gibi, yıldırım gibi inmeye hazırız.

Hainlerle hesaplaşma gününe kadar acımız son bulmayacaktır.

“Ürkekliğe yer yok yüreğimizde... Korkuya elveda… Bin canım olsa, bin kez veririm yoluna… Vatan sana canım feda…”
Her Türk asker doğar!

NiNo hat gesagt…

ellerine saglik canim kreplerde kanepelerde enfes gorunuyor

Yelda Özyurt hat gesagt…

super gorunuyor, ellerine saglik...

Unknown hat gesagt…

Yarencim sebzeli krepler çok güzel görünüyor ellerine sağlık...

ss hat gesagt…

eller4ine sağlık bütün yemekler harika görünüyor.bu arada bu fotoğrafların çerçevelerini hangi programı kullanarak yapıyorsun öğrenebilirmiyim.yorumunuz için ayrıca teşekkürler.

Lady Koşan İstiridye hat gesagt…

Merhaba, iade-i ziyaret :) Sebzeli krebini çok beğendim ben de yapıyorum bunu ama bohça şeklinde yapıyodum bi dahaki sefere bir de böyle yapıcam :) Görüşmek üzere