Donnerstag, Oktober 25, 2007

KAKAU CEKIRDEKLI CIKOLATALI PASTA




MALZEMELER

  • 200 gr. Un
  • kabartma tozu
  • yaklasik 60 gr. kakau
  • 100 gr. cikolata (bitter)
  • 250 gr. yag
  • 400 gr. seker
  • 3 yumurta
  • vanilya tozu
  • yaklasik 1 su bardagi kadar kakau cekirdekleri (ufatilmis )

HAZIRLANISI

Firin öncelikle 180 °C de isinir.Pasta kalibi yaglanir ve bir kenarda bekler.Unu derin bir capa yag ve seker eklenir mikserle güzelce cirpilir.Ardindan yumurtalar ve daha sonra un eleyerek eklenir.Kabartma tozu,vanilya,kakau, rendelenmis cikolata ve kakau cekirdekleri giriyor .Tüm malzemeler mikserle tekrar 3 dak. kadar karistiriliyor ve ardindan yaglanmis pasta kalibina hamur dökülür.Esit miktarda dagitilir ve üzeri düzlestirilir. Yaklasik 30-35 dak. pisirilir.Pistikten sonra firindan alinir üzerine pudra sekeri serpilir.Soguduktan sonra servis yapilir.Isteyen pastanin yaninda puding de yiyegilir.Icinde kitir kitir kakau sekirdekleri cok güzel lezzet veriyor.Afiyet olsun.

18 Kommentare:

Yaren hat gesagt…

Tesekür ederim sevgili muko hem ziyaretin hemde güzel yorumun icin.PAstanin resimlerini silip tekrar yüklemem gerektigi icin yorumun silindi malesef:(

cekirdeksizuzum hat gesagt…

ellerine sağlık, pasta nefis görünüyor, süslemesi de çok şık olmuş. sevgiler...

aslı varmış, aslı yokmuş hat gesagt…

Ellerine sağlık çok güzel bir pasta bir dilim de ben alsam şöle akşam çayımın yanına oh nefis. Sevgiler........

fidaneli hat gesagt…

zıyarete geldım:) aramıza hosgeldınız.. pasta pek sık görunuyor.. ben ıcıne damla cıkolata koyarak deneyeceğım:))

sevgıler
fıdan

Betül hat gesagt…

merhabalar
ellerine sağlık canım pasta çok şık ve lezzetli görünüyor
sevgiler selamlar.....

Baharcicegi hat gesagt…

kek piserken mis gibi koku yayilmistir mutfagina,nefis görünüyor eline saglik canim

Selma Alkan hat gesagt…

Canim Yaren ablacim cikolatanin kokusu taa bizim buralara kadar geldi mis kokuyor ellerine saglik...diyete baslamissin Allah yardimcin oldun ne diyetler yaptim bir bilsem simdi formumu korumaya calisiyorum ama gorduyun gibi pastalardan firsat bulamiyorum..bende gecen sene lahana diyeti ugulamistim ama 1 hafta boyunca lahana corbasi icmistim cok berbat bir tadi var denemeni tavsiye etmem...tatli paylasimlarda bulusmak uzere optumm.

Unknown hat gesagt…

Yaren yarın sana bu pastayı yemeğe geleceğim,misafir kabul edersin değil mi :-)

serinmavi hat gesagt…

eline sağlık çok güzel görünyor canım...Sevgiler....

~Semra Mutfakta~ hat gesagt…

ellerine sağlık cnm.nefis olmuş.görünüşüde çok şık doğrusu:)

Serap'la turuncu lezzetler hat gesagt…

merhaba canım
pasta nefis görünüyor süslemeside harika ellerine sağlık sevgiler

yaban mersini hat gesagt…

pastayı ne güzel süslemssin,ellerine sağlık.slmlar.

NiNo hat gesagt…

canim cokkk guzel olmus ellerine saglik

Aybike Ceylan hat gesagt…

Ellerine saglik Yaren,
Cok guzel olmus kekein, selamlar.

Yaren hat gesagt…

Cekirdeksizüzüm ziyaretin icin ve yorumun icin cok tesekürler

Asli Kaya tesekür ederim,bir dilimden fazlasinida alabilirsin ayip ettin ,afiyet olsun.

Fidaneli sende hosgelsin sayfama,damala cikolatalida cok harika olur,haklisin.

Betülcüm cok tesekür ederim.

Baharcicegi cok tesekür ederim canim.

Selmacim bende o corbadan denemistim,tadi igrenc.Ben salatasini yapiyorum ,cok da iyi sonuclar aliyorum,hem tadida güzel doyurucuda.Sporda yapinca nerdeyse yarim kilo veriyorum.Bol su da iciyorum tabiki.Hahha yani ablana güvene bilirsin canikom ;)

Nilüfercim buyur gel canim,pasta feda olsun sana:)

Serin mavi ziyaretin ve yorumun icin cok tesekürler.

Semra mutfakta cok tesekürler yorumun icin.

Serap cim cok sagol canim,tesekürler.

Diyalog yemekleri tesekürler.

Nino cum,sükür kavusturana,seni görümek güzeldi.Ziyaretin icin cok tesekürler canim ;)

Aybikecim tesekürler canim,yorumun ve ziyaretin icin

sevdamavisi hat gesagt…

Yarenciğim,
ellerine sağlık ne güzel olmuş pastan. mmmm. sevgiler

ab-ı hayat hat gesagt…

Ellerine sağlık pasta şok lezzetli ve şık görünüyor.


sevgiler....

Elara Kübra hat gesagt…

Yenge ben Kübra mertin okula baslamasina cok sevidndim allah tamimini erdirsin.Pastanin görünüsüde cok güzel tadida öyledir eminim :)