Donnerstag, Oktober 18, 2007

PIRINC GRATEN











MALZEMELER
(3 Kisilik)
  • 150 gr. pirinc
  • 300gr. kiyma
  • domates
  • kasar peyniri (rendelenmis)
  • sivi yag
  • sogan
  • maydanoz
  • domates tozu
  • kirmizi toz biber
  • reyhan
  • tuz
  • yaklasik 1 yemek kasigi salca
  • 1 dis sarimsak

HAZIRLANISI

Kiymayi tencerede sivi yagla az pisirin ardindan pirinc ekleyin.Pirinclede az pistikten sonra salcayi ve baharatlari katin üzerine 500 ml su ekleyip kaynamaya birakin.Kaynadiktan sonra dilimler halinde kesilmis domatesleri üzerine yerlestirin.Bir kac dakika sonra rendelenmis kasar peyniri her tarafina serin ve peynirlerin erimesi icin kapak tekrar kapanir ve biraz daha pisirilir.Pirinc kivamina gelmisse,peynir erimisse ocaktan alinir servis yapilabilir.Afiyet olsun

25 Kommentare:

meleginmarifetleri hat gesagt…

selam çok değişik bir tarif hem eti hem pilavı içinde oldukça besleyici ve doyurucu olmalı ellerine sağlık hoşçakal

Gönül hat gesagt…

hımmm ne güzel olmuş bu yemek böyle...denemek lazım ellerine sağlık..sevgilerimle

keskinli hat gesagt…

canimcim
ellerine saglik harika ve degisik bir lezzet olmus öptüm sevgiler

TWIGY hat gesagt…

Canım ellerine sağlık hem pratik hemde görünüş mükemmel tadınıda ee deneyince anlıcaz ama eminimki mükemmeldir en kısa zamanda deniycem.
Ellerine sağlık
Sevgilerimle

FiFi hat gesagt…

Grateni hic denemedim,deneme zamanida geldi sanirim.Ellerine saglik tadini merak ettim,sizlere afiyet olsun.Seni linklerime ekledim gorusmek uzere iyi gunler dilerim.
www.turkserecepten.wordpress.com

Serap'la turuncu lezzetler hat gesagt…

slm canım:)
piriniç graten ilk defa duydum çok nefis görünüyor ellerine sağlık canım bu arada raffaeloları beğenmene çok sevindim mutlaka dene hiç pişman olmazsın çok nefis oluyorlar çok öpüyorum görüşmek üzere

anneminkizıyim hat gesagt…

Canim Merhabalar, ellerine saglik ilk defa böyle pirincli graten gördüm, güzelde olmus. sevgiler...

hatice hat gesagt…

Sevgili Yaren, çok değişik bir okadarda nefis gözüküyor, ellerine, emeğine sağlık...sevgiler..

Serpil hat gesagt…

Yarenciğim ellerine sağlık. Ziyaretin ve yorumun için teşekkürler. Herzaman beklerim.Linklerime ekledim bile:))

Anonym hat gesagt…

Selam,oldukca değişik bir tarif,şimdiye kadar tatmadığımız bir yemek,ama çok nefis görünüyor.Hafta sonu misafirimiz var bunu yapacağım.Ellerinize sağlık. ayça ve tugçe

esra(büyüleyenmutfak) hat gesagt…

merhaba,

yarencim ilk kez gördüğüm bir tarif ama kesinlikle deneme lazım diye düşündüm. Nefis görüntüler ellerine sağlık sevgiler

MUTFAKISTAN hat gesagt…

cok degisik guzel bir tarife benziyor daha once denemedim
ellerine saglik sevgiler

~Semra Mutfakta~ hat gesagt…

yarencim ellerine sağlık çok farklı bir lezzet olmuş.

Kevser - Elda'nin Annesi hat gesagt…

Yarencim, cok degisik bir tarif, ellerine saglik. Pirinc ve kiyma kombinasyonu benimde hosuma gider, mutlaka denemek lazim.

Selamlar ve öptüm canim. Hoscakal..

Bir Anne hat gesagt…

Selamlar Yaren, degisik ama hos bir tarife benziyor. Yeni bir alternetif olarak denemek lazim hemen, ellerine saglik canim.

ebrulitatlar hat gesagt…

Çok değişik ve lezzetli görünüen bir yemek. Ellerine sağlık Yaren'cim. Sevgiler...

anneminkizıyim hat gesagt…

canim bloguma buyur bak seninki gibi olmuasmu, cok tesekkürler harika bir tarif, sevgiler...

serinmavi hat gesagt…

Çok deişik bir tarif olmuş,eline sağlık canım...Selamlar.....

ab-ı hayat hat gesagt…

Merhaba Yaren,


Ellerine sağlık,çok lezzetli görünüyor.


selamlar...

Selma Alkan hat gesagt…

mmmm resimlerde oyle guzel cikmis ki ekmeyi bandirasim geldi birden canim Yaren ablacim ellerine saglik..optummm

Unknown hat gesagt…

ne degisik bri sey bu boylee.Ellerine saglik.

muko hat gesagt…

Merhaba,çok hoşş ve bir okadarda görüntüsüde çok güzel bir tarif ellerine sağlık..
Blouğu biraz inceleyebildimm güzel ve değişik tarifler var bundan sonra sıkı takipçinizim:)

birten hat gesagt…

cok degisik ve cok güzel tariflerin var,evlenmeden önce bende frankfurta oturuyordum hatta bugün oraya gidicez,ziyarete...seninde orali olman mutlu etti beni nede olsa eski memleketim:))
bastaki kendini tanittigin yerdeki yazini okudumda.cok dogru bende bloglar sayesinde cok güzel tariflere arkadasliklara ve yorumlara sahibim..bambaska dünya yarattik biz böyle:)))
ellerine saglik pirinc graten cok güzel görünüyor ve cok degisik bisey...

Betül hat gesagt…

merhabalar
pirinç graten ilk kez duyuyorum denemek lazım çok güzel görünüyor fotoğraflar çok güzel çıkmış ellerinize sağlık sevgiler :))

Baharcicegi hat gesagt…

tarif cok degisik bir okadarda lezzetli olmus,ellerine saglik canim