Mittwoch, Oktober 03, 2007

BROKOLI SALATASI




MALZEMELER
  • Brokoi
  • Havuc
  • Sogan
  • Yogurt
  • Sivi yag
  • Tuz
  • Sarimsak
  • Pulbiber

HAZIRLANISI

Brokoli temizlenir yikanir ve tuzlu suda 5 dakika kayatilir ve süzülür.Baska bir tavada sivi yag konur ve icine dogranmis sogan ve rendelenmis havuc konur, cok az kavurduktan sonra ocaktan alinir.Brokoli taba alinir ve üzerine soganli havuc karisimi dökülür.En son yogurt koyuysa biraz sulandirmak icin su koyulur.Sarimsak tozu veya sarimsak rendeleyip yogurdun icine biraz tuzla karistirilir.Yogurt hazir olduktan sonra brokoliynin üzerine dökülür.En son pulbiber serpilir ve servis yapilir.Afiyet olsun.

22 Kommentare:

MUTFAKISTAN hat gesagt…

cok saglikli bir salata sunum cok hos olmus ellerine saglik

yaban mersini hat gesagt…

merhaba,salatayı beğendim,hem lezzetli hem de hafif..renkleri de çok uyumlu.slmlar

anneminkizıyim hat gesagt…

hiiimmmmm, nefis ellerine saglik canim, harika bir salata olmus. Sevgiler...

ev perisi;) hat gesagt…

Çok iştah açıcı gözüküyor ellerinize sağlık;)
Bu arada aramıza hoşgeldiniz...

Ferhanca hat gesagt…

Salata nefis ..kışın bol bol yapıyoruz sen sezonu açmışsın afiyet olsun..

Leziz Sofralar hat gesagt…

Yaren'cim brokoli salatasinin rek uyumuna bayildim görüntüsüyle bile yedirir kendini ellerine saglik bu kadar saglikli bir salata yapilacaklar listemde olmali mutlaka...
sevgiler canim...

NiNo hat gesagt…

canim ne kadar guzel bir salata brokoliye bayilirim

keskinli hat gesagt…

selam canim
diger blogumuda gezdigini yazmissin cok tesekkürler her zaman beklerim orda yorum yazdigin yere adini yazman gerekiyor blogspottakiler giris yapamiyor blogcuya neden oldugunu bende bilmiyorum burdaki arkadaslar yorum yazinca tam adreslerinide yaziyorlar isteyenler ulassin diye tekrar öyle dene canim.

~Semra Mutfakta~ hat gesagt…

çok severim brokoliyi ben genelde limonlusunu yaparım .bu şeklinide en kısa zamanda deneyeceğim.ellerine sağlık cnm.

~Semra Mutfakta~ hat gesagt…

yarencim sakıncası yoksa hangi resim programını kullandığını öğrenebilirmiyim.

meleginmarifetleri hat gesagt…

selam ben melek blogspota yeni taşındım sizlerle tanışıp arkadaş olmak için tanışma turlarına başladım bu arda salata harika olmuş brokaoliyi çok severim ellerine sağlık bende beklerim hoşçakal

Baharcicegi hat gesagt…

brokoliyi hem salatada hemde firinlanmis halini cok seviyorum cokda saglikli eline saglik nefis görünüyor

NiNo hat gesagt…

kandilini kutlarim canim

anneminkizıyim hat gesagt…

Yüzünden gülücük, kalbinden sevgi, bedeninden sağlık, çevrende dostluk, ömründen huzur ve neşe eksik olmasın kandillerin hep kutlu olsun.
Canim, Aksam bu tarifini denedim sonuc harika tesekkürler, sevgiler...

keskinli hat gesagt…

Bu gece bin aydan daha hayırlı olan Kadir gecesi. Kulun Rabbine yakın olduğu gecelerin en önemlisi? Kendisine dua edenleri geri çevirmeyen, günahları bağışlayan, her şeyi bilen, gören ve duyan Yüce Allah tüm dualarımızı kabul etsin.

Aybike Ceylan hat gesagt…

Ellerine saglik, sevgilerimi gonderiyorum. Kandilin kutlu olsun.

Damak Tadı hat gesagt…

Çok nefis bir salata olmuş,ellerine sağlık canım..

Kadir gecen mübarek olsun..Tüm duaların ve isteklerin kabul bulsun.Herşey gönlünce olsun..Sevgiler..

Kocaman öpüyorum seni..

serinmavi hat gesagt…

Hayırlı kandiller diliyorum canım....

Kevser - Elda'nin Annesi hat gesagt…

Yarencim,
kandilin mubarek olsun, bu gece tüm dualarin kabul olsun.

Salatanda harika, hem saglikli hemde tam bir renk yumagi, ellerine saglik.

Selam ve sevgilerimle.

Ferkay hat gesagt…

salata çok güzel olmuş ellerine sağlık

OUR BEAUTIFUL HOUSE&GARDEN hat gesagt…

Sevgili Yaren,
Bende Stuttgart´tayim.
Ayrica bir ayagimiz Heidelberg´te.
Güzel paylasimlarla önümüzdeki gelen Bayramini da kutluyorum.
Sevgilerimle Sonja

NiNo hat gesagt…

yarencim dene bakalim begenecekmisin ;) bekliyorum haberlerini ;)