Freitag, Oktober 12, 2007

IYI BAYRAMLAR


32 Kommentare:

ebrulitatlar hat gesagt…

İyi bayramlar diliyorum. Sevgiler..

Minik Kus hat gesagt…

Yaren, bayramin mubarek olsun :) Keskul tarifini not ettim :)

Hesna hat gesagt…

Yarenciğim
Güzel ve mutlu bir bayram geçirmeni diliyorum.
Sevgiler
Hesna

sevdamavisi hat gesagt…

Yarenciğim,
mutlu bayramlar sevdiklerinle birlikte.. sevgiler

Anonym hat gesagt…

Ziyaretin icin tesekkürler,senin de bayramin kutlu olsun.

Anonym hat gesagt…

Sevgili yaren blogunu gezdik, gerçekten çok beğendik,güzel tarifler hazırlamışsın ellerine sağlık.Bizde sizlerin bayramını kutlar,ailenizle sağlık ve mutluluk içinde yaşamanızı dileriz.
ayça ve tuğçe

Admin hat gesagt…

Yarencim Merhaba,
ziyaretin icin cok tesekkur ederim canim. Aramiza hosgeldin, tariflerin cok guzel, simdiden keskul tarifini aldim bile, daha once keskulu hep disarda yemistim nasil pisirildigini bilmiyordum, sagolasin.
Ayrica Bayramini Kutlar, neseli ve huzurlu bir bayram dilerim, sevgilerimle..

Nilay Cinisli hat gesagt…

Mubarek Ramazan Bayramınızı kutlar,sağlık,mutluluk,barış ve huzur getirmesini temenni eder, ziyaretiniz için teşekkür ederim.
Sevgilerimle

FiFi hat gesagt…

Merhaba sevgili yaren,seninde bayramini kutluyorum.saglikli mutlu ve bereketli bir bayram gecirmeni dilerim.Hepimize hayirlara vesile olsun.Sevgilerimi yolluyorum gorusmek uzere.
Emel-www.turkserecepten.wordpress.com

Figen Karavas hat gesagt…

Yaren cim ,
İyi bayramlar dilerim, saglıkla huzurla insallah.
Sevgilerimle,
Figen Karavaş

TWIGY hat gesagt…

Yarencim iyi bayramlar öncelikle sayfama ziyaretin için çok teşekkür ediyorum ve iyikide bu sayfayla tanıştırdın ne güzel yemekler yapmışın ellerine sağlık..
Sayfana eklersen sevinirim .. Bu arada izn verirsen sayfama eklicem seni ..
Dostluğumuzun devamı dileğiyle
SEVGİLERİMLE

Kevser - Elda'nin Annesi hat gesagt…

Selam canim,
bende senin Ramazan bayramini kutlar, saglik ve afiyetle daha nice nice bayramlara diyorum.

Selam ve sevgilerimle..

ebruakin hat gesagt…

Selamlar Yaren,
Sevdiklerinle birlikte mutlu, huzurlu bayramlar dilerim.
Sevgiler...

pervin hat gesagt…

sevgili yaren sizinde bayramınız mubarek olsun istanbuldan sevgiler...

Muhterem'le Afiyetle hat gesagt…

________________@@ @ ___________
____________@@@__@_@@@@___________
____________@@__@@_____@__________
___________@@@_@__@_____@_________
__________@@@@_____@@___@@@@@@____
_________@@@@@______@@_@______@@__
________@@@@@_______@@________@_@@
________@@@@@_______@_______@_____
________@@@@@@_____@_______@______
_________@@@@@@____@______@_______
__________@@@@@@@@_______@________
__@@@_________@@@@@@@_@@__________
@@@@@@@__________@@_______________
_@@@@@@@_________@________________
__@@@@@@_________@@______________
___@@@___@_______@@_______________
___________@_____@__@_____________
_______@@@@_@___@_________________
_____@@@@@@__@_@@_________________
____@@@@@@@___@@__________________
____@@@@@______@__________________
____@@_________@__________________
_____@_________@__________________
_____________@_@__________________
______________@@__________________
______________@___________________
______________@ __________________
HAYIRLI BAYRAMLAR.

ayseyaman hat gesagt…

Yarencim
Bayramın mübarek olsun, saglıklı nice bayramlar dilerim.
sevgilerle

yemek hat gesagt…

Güzel bir bayram geçirmen diliği ile...
Selamlar...

Açalya hat gesagt…

Bayramin kutlu olsun!
Bu arada yemek fotograflarini cerceve icinde sunman harika bir fikir ve cok şık duruyor.
sevgier

Saliha hat gesagt…

zıyaretın ve bayram mesajın ıcın cok tesekkur edrım cok nazıksın..bende aılenle bırlıkta mutlu bayramlar dılerım...

---OPTiO--- hat gesagt…

mutlu bayramlar Yaren ...

Frankfurt a cok yakin bi sehirde yasiyorum bende ...bana yakin bi yerlerde blog yazan birini bulmak cok güzel ..sevgilerimle ...

Tuba hat gesagt…

Yaren'cigim, Ramazan bayramini kutluyor, Allah sevdiklerinle beraber, nese icinde tekrarini nasip etsin diyorum. Cok sevgilerimle,

Safran hat gesagt…

Sevgili Yaren, bayramınızı kutluyorum, en içten sevgilerimi gönderiyorum...

Selma Alkan hat gesagt…

Sevgili Yaren abla bende senin Ramazan bayramini en icten dileklerimle kutlarim..ve tabi benim sitemi ziyaret edip birde yorum yazman beni cok mutlu etti cok tesekkur ederim..boylece bende senin bu guzel istah kabartan guzel tarifler iceren siteni ogrenmis olsum..seni hemen ekliyorum..herzaman gorusmek dileyiyle sevgiler..

keskinli hat gesagt…

Yüreğine damla damla umut, günlerine bin tatlı mutluluk dolsun. Sevdiklerin hep yanında olsun, yüzün ve gülün hiç solmasın. Bayramın kutlu olsun...

Serpil hat gesagt…

Sanada iyi bayramlar canım banada beklerim....

bir demet feslegen hat gesagt…

Yaren'ciğim
İyi bayramlar...
Sevgiler

Unknown hat gesagt…

Yaren'cigim,
Seninde byarmanin kutlu olsun canim.

Sevgilerimle

Betül hat gesagt…

merhaba arkadaşım umarım güzel bir bayram geçirmişsindir mutlu bir hafta diliyorum sevgiler .....

SOFRAOZLEMİ hat gesagt…

merhaba:)
geçmiş bayramınız kulu olsun:)sayfanız çok cici..bundan sonra sık sık görüşmek üzere

Bir Anne hat gesagt…

Bayramin guzel gecmistir insallah Yaren. Keskul tarifini deneyecegim, seni de linklerime ekleyecegim:)
Sevgiler,
Nurguk

ab-ı hayat hat gesagt…

Merhaba Yaren,

Umarım güzelliklerle dolu huzurlu ve sağlıklı bir bayram geçirmişsindir sevdiklerinle birlikte.


sevgiyle kal...

Serap'la turuncu lezzetler hat gesagt…

slm canım:)
sana birkaç kere yorum yazmak istedim ama yayınlanmadı senin ayarlarından dolayı sanırım yazamadım ziyaretlerin için teşekkür ederim bu arada geçmiş bayramın mubarek olsun canım bende blogspottayım artık görüşmek üzere bakalım bu sefer yazım yayınlanacakmı sevgiler
serapsingin