Samstag, Oktober 27, 2007

SEBZELI MUSAKKA


MALZEMELER
  • Kiyma
  • Patlican
  • Patates
  • Kabak
  • Yesil biber
  • Sogan
  • Maydanoz
  • Salca
  • Sarimsak
  • sivi yag
  • pul biber

HAZIRLANISI

Patlican,patates ve kabak orta büyüklükte kare seklinde dogranir yikanir,kagit havlu ile kurulanir ve kizgin yagda kizartilir,kizardiktan sonra süzgecli kepce ile yaglari süzülerek alinir.Kiyma tavada suyunu cekinceye kadar orta ateste pisirilir ve ardindan yag ve dogranmis soganlar eklenir.Soganlar öldükten sonra salca ve baharatlar eklenir cok az su döktükten sonra biraz pisirilir.Pistikten sonra maydanoz eklerni karisir ve firin tepsisine dökülür ve üzerine kizarmis sebzeler dagitilir.Sebzeleri parcalanmadan karistirip firina sürülür.Sebzeler kizardiktan sonra pismis demekdir,firindan alinir mesela princ pilavu ile servis yapilabilir.Afiyet olsun

7 Kommentare:

Serap'la turuncu lezzetler hat gesagt…

slm canım
sebzeli musakka tam bana göre olmuş:) nefis görünüyor ellerine sağlık sevgiler

Saliha hat gesagt…

YAREN MERHABALAR... ZIYARETIMDE GECIKTIM KUSURUMA BAKMA EMI:))BEN BU YEMEGI COK SEVDIM AMA KIYMASIZ YAPARIM:(( SEBZE YEMEKLERINE BAYILIRIM...ELLERINE SAGLIK...SEVGILERIMLE...

muko hat gesagt…

Oooooo yine çok leziz bir tarif:)
Çok güzel görünüyor Yaren harikaa olmuşş ellerine sağlıkkk bu şekilde hiç yapmamıştım ama mutlaka deniyeceğim..

~Semra Mutfakta~ hat gesagt…

Yaren'cim musakka ağır bir yemek gibi görünür ancak senin sebze fikrin yemeği çok sağlıklı bir hale getirmiş bence.Ellerine sağlık cnm çok güzel görünüyor.

MUTFAKISTAN hat gesagt…

cok severim nefis olmus afiyet olsun ellerine saglik.

Anonym hat gesagt…

hımmm ne güzel görünüyor nasıl iştah açıcı olmuş
ellerine sağlık

Yaren hat gesagt…

Serapcim hosgelmisin,keske yakin olsaydinda sanada ikram edebilseymisim,sevgiler iyi pazarlar.

Dügme bay`la binbir cesnihayat hosgeldin canim,rica ederim.Ziyaretin ve yorumun icin tesekürler,iyi pazarlar

Mukocum cok tesekürler.Resime bayiliyorum.Sanki yorumlari iki kücük cocuk yapiyormus gibi geliyor bana:),hep gülümseyerek okuyorum.Görünce seviniyorum,iyi pazarlar.

Semracim evet haklisin biraz agir yemek,arada sirada yapiyorum bende.Ziyaretin ve yorumun icin tesekürler,iyi pazarlar canim.

Mutfakistan tesekürler ziyaretin ve yorumun icin,iyi pazarlar canim.

Yesimli tarifler sana da cok tesekür ediyorum ziyaretin ve yorumun icin,iyi pazarlar.